Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä on joskus tapahtunut, ei tarvitse tapahtua enää. Ota tavoite jota kohti menet. Kaikilla on oikeus uuteen alkuun ja tällä hienolla ratkaisullasi takaat lapsillesi onnellisemman elämän.

Mitä on mahtanut elämässäsi tapahtua että itseäsi olet noin piiskannut? Mitä olet paennut?

Nyt suoristat selän, sanot ääneen että tästä se alkaa, raitis rakas elämä. :)

Alku on hankalaa ja vaikeita asioita tulee vastaan, mutta usko mua, se helpottaa kyllä. Jaksa rakastaa lapsiasi ja itseäsi. Hoida homma kunnialla oikeille raiteille! Se palkitsee kyllä.

Voimia ja jaksamista sulle! Mahtavaa että olet päättänyt selättä sen hirveän sairauden!

Raitistuneen alkoholistin lapsena voin kertoa, että suurin lahja jonka voit lapsillesi antaa, on raitistuminen.

Älä kuvittele etteikö sinusta olisi mihinkään, lapsillesi olet se tärkein. Raitistuminen vaatii suunnattomia ponnistuksia, ja siksi olisikin hyvä, jos voit myös perheen sisällä puhua ongelmastasi. Itselleni merkitsi paljon, kun minulle kerrottiin äitini alkoholiongelmasta, ja sain kysellä ja kertoa omista tuntemuksistani. Olin siis tuolloin 6-vuotias.

Suosittelen myös, että haet vertaistukea AA:sta. Ei ole mikään pakko (eikä kannatakaan) yksin selättää ongelmiaan.

Hanki ystävä apua. Mene AA-tapaamiseen, se auttaa jos tosiaan haluat että sua autetaan. Yksin sitä on vaikea lannistaa.

Onko sulla lapsia?

Ei täällä tuomita, hienoa että ymmärrät hakea apua itsellesi. Tietenkin A-klinikoiden työntekijät ovat aina yksilöitä, mutta yleinen asenne on tämä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat