Vierailija

Netissä pisti silmään sellainen kuin Harald? Keskiaikainen ravintola. Onkohan hyvä?

Muita ravintoloita?

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ruoka maistuu kyllä hyvältä, mutta meitä on palveltu siellä tosi huonosti pari kertaa. Ja kerran ruoka oli pilaantunutta eli maha meni sekaisin :-( Hyviä paikkoja on muitakin, joten Saludiin ei kannata mennä.

erityisen hyvä siellä on tapas-lista. ne on todella herkullisia- itse olen ottanut pääruuan tilalle niitä joskus ;-) pöytävaraus kannattaa tehdä ajoissa.

harald on aika kolkko ja ei kovin kummoinen. näsinneula on hinnakas, mutta ei lasten paikka.

Jos maha menee sekaisin, se ei automaattisesti tarkoita sitä että ruoka olisi ollut pilaantunutta.

Mutta asiaan:

Grillissä kannattaa ottaa alkupaloiksi Picada (jaoimme sen kolmen hengen kesken)

Pääruuaksi otin Pollo Chimichurri, iso annos mutta jaksoin syödä alkupalojen jälkeen mutta tulin tosi täyteen. Ja siellä kannattaa ottaa kannullinen valkoista sangriaa, nam!

Samaisella listalla on myös Oulussa sijaitseva Matala, joka on todella hyvä, joten ainakin sen perusteella Näsinneulaa voisi suositella.

Sekä Matala että kuulemma myös tämä Näsinneula ovat paikkoja, joihin ei lapsia kannata viedä, ja yleensä niissä syödään kokonainen menu viineineen. Itseasissa tämä on minun ja mieheni tapa hemmotella itseamme. Rahaa kuluu helposti 150- 160 euroa, mutta kyllä sen muutaman kerran vuodessa viitsii maksaakin, on se niin ihanaa:-)

Ruokalistalla " perinteisiä erikoisuuksia" . Kuinka usein ravitolassa syö nokkosperunamuusia, punajuurihöystettä tai villisikaa? Minusta tuollaisia teemaravintoloita olisi kiva kun olisi lisää kebabia ja pihviä kun saa grilliltäkin, ravintolaksi itseään tituleeraavat vain pitää kovempia hintoja. Ei sillä, Salud _ON_ hyvä ravintola... Astoria ovat kehuneet ja Kalevassa olevaa Coussicaa.

Salud: Me ainakin saimme hyvää palvelua ja ihanaa ruokaa. Siellä myös erikoisempaa, esim. kaninkoipea tai kengurua.

Pancho Villa: Hampurilaisravintola, ei kovinkaan erikoinen mutta valtavat annokset!

Hook: Lempparini! Kanansiipiä kastikkeella ym hyvää :P

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat