Vierailija

Muuten ihan täydellinen kulkupeli meille, tilaa riittää yms. mutta on ihan hirveä bensasyöppö.

Talous ihan kuralla bensalaskujen takia. Miehellä on vaan rakkaussuhde autoon ja sisu ei anna periksi vaihtaa sitä, koska on hänen unelmiensa auto.

Kommentit (5)

Ja vaihtoautoa en osaa sanoa. Itse olen jotenkin mieltynyt Skodaan. Nuo uudet mallit ovat musta makeita. Mutta sanohan tuo vannoutuneelle Volvomiehelle. Sehän on kuin valkosipulia vampyyrille tarjoaisi.

ap.

Meillä olisi ihan hyvä ja ikäisekseen vähän ajettu Peugeot 406, mutta nyt tulossa kaksoset (yksi lapsi ennestään) ja miehen mielestä tarvitaan välttämättä tila-auto.. ARGH

Ahdistaa jo valmiiksi ne autolainan lyhennykset, ollaan kuitenkin melko pienituloisia ja nyt kun jään itse äitiyslomalle, jäädään vain ja ainoastaan miehen tulojen varaan..

Mikäköhän niillä miehillä on, kun auto tuntuu olevan kaikkea muuta kuin pelkkä kulkupeli? *huokaa*

Tsemppiä ap:lle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä taas molemmat sitä mieltä että auto pitäs vaihtaa. Perhe kasvaa ja kaikki asiat tulevat vastaan tuossa nykysessä kärryssä. Tietäs vaan koska se vaihto ois järkevää ja millä rahoituksella.

Hutiloida ei haluta kuitenkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat