Vierailija

Epäilen kyseistä itselläni. Olen tuskastellut jo piiitkään vatsavaivojen kanssa. Ja nyt pari kuukautta kestäneen ripuloinnin jälkeen aloitin kokeilumielessä gluteiinittoman ruokavalion, jota kestänyt nyt 3 päivää. Eikä tietoakaan vatsakivuista, turvotuksesta ja piereskelystä!! Wau.

Päänvaivaa aiheuttaa vaan se että mitä ihmettä mä oikein syön?!

Olen ostanut pakastimesta gluteiinittomia leipiä ja syönyt paljon kasviksia, mutta mitä muuta oikein voi syödä??

Lääkäri vasta kahden viikon kuluttua.

Kaik vinkit tervetulleita!

Kommentit (4)

riisejä, perunaa, gluteenitonta pastaa, maitotuotteita, lihaa. Tuotteita on paljon kun vaan oppii niitä etsimään ja käyttämään. Alku voi olla hankalaa mutta helpottaa onneks hyvin pian, kunhan tottuu siihen että aina pitää muistaa katsoa tuoteseloste sellaisista tuotteista joista ei ole varma mitä sisältävät....nykyään on onneks saatavilla paljon erilaisia gluteenittomia tuotteita, jotka ovat hyviä mutta valitettavasti vaan paljon kalliimpia kuin tavalliset...

lihat, kalat kehiin. Kastikkeiden kanssa pitää olla tarkkana, alkoholit (olut, viski) eivät myöskään käy. Kastikkeita suurustaessa käytä maizenaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos sinulla todetaan keliakia, niin pääset kyllä ravitsemusneuvojalle, joka auttaa asiassa.

Mutta nyt kun sinua ei ole vielä tutkittu, niin ÄLÄ ALOITA GLUTEENITONTA RUOKAVALIOTA OMIN PÄIN! Anteeksi kun huudan, mutta tämä on tosi tärkeä asia. Diagnoosi on luotettava vain, jos syöt ennen koepalan ottoa ihan tavallista ruokaa. Joten malta vielä!

t. keliaakikko

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat