Vierailija

Olin Helsingissä isossa tavaratalossa shoppailemassa naisten osastolla. Siinä katselin vaatteita, ja huomasin jonkun matkan päässä minusta vanhan miehen, oikean todellisen herrasmiehen näköisen, jolla oli miesten juhlapuku päällä (semmoinen tumma puku). No, tämä mies tuli minua vastaan, ja kohdallani hän yhtäkkiä oli lähes minussa kiinni, ja tunsin kun joku PISTI minua, ihan kuin joku ampiaisen tai mehiläisen pisto, siis kova pisto. Hämmennyin täysin, ja kun sitten katsoin taakseni se mies oli jo hävinnyt. Sitten iski paniikki, ajattelin, että jos hän oli laittanut jonkun tainnutuspiikin tms, joten lähdin nopeasti ihmisten ilmoille, että jos tuuperrun joku on lähellä. No, mitään ei kuitenkaan sattunut, eikä siitä miehestä näkynyt enää jälkeäkään. Nyt kuitenkin toi on alkanut vaivaamaan... Mikä se pisto oli?? Olen ajatellut järjellä, että jos hänelle oli jäänyt joku neula siihen pukuun, jos oli sitä sovittamassa vaikka, kun se oli semmoinen juhlapuku (naisten vaateosastolla??), tai kalvosinnappi tms. Mutta jos hän oikeasti pistikin jollain?? Pitääkö nyt mennä jonnekin testeihin?? Mut miettikää, eihän sitä voi nyt mennä sanomaan, että mua pisti joku vanha herrasmies kaupassa jollain, siis sehän on ihan sekopäistä, eihän semmoista tapahdu?? Mutta, varmaa on se, että joku mua siinä tilanteessa pisti -tahallaan tai vahingossa. Mitä ihmettä mä teen, unohdanko koko jutun?

Sivut

Kommentit (109)

TÄllaisilla asioilla ei kannata pilailla, koska tympeää, jos joku oikeasti pistelisikin toisia, eikä kukaan sitten siihen uskoisi. Vois levittää vaikka mitä tautia:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Entinen koulukaverini sai piston rintaansa tungoksessa. Oli kävelemässä poikakaverinsa kanssa keskustassa (Hki) oli joku tapahtuma ja siksi hirveästi väkeä liikkeellä. Jos oikein muistan, niin oli vappu. Yht' äkkiä joku mies törmäsi täysillä koulukaveriani päin, kaverini tunsi piston rinnassaan ja samantien mies katosi tungokseen. Koulukaveri meni sivummalle ja rintaan oli tullut pieni naarmu, jostain terävästä esineestä.

Tästä on jo niin kauan, etten enää muista miten tuossa lopulta kävi. Siis esim. että ilmoittivatko poliisille tms. Lääkärissä kävi ainakin.

Hei ap,mä voin kertoa että neuloja voi olla todella pieniäkin,olen joutunut itselleni käyttämään napapiikkejä ja siitä neulasta ei kovin isoa piston jälkeä jää,vaan ihan pienen pieni jälki.

yhtä ystävääni pistettiin Dublinissa kadulla jollain piikillä :(

Hänelle tehtiin vaikka mitä tutkimuksia vaikkei mitään ruiskutettukaan (ainkaan hänen tietääkseen).

Parasta tuollaisissa tapauksissa on varmistaa ettei ainakaan mitään tautia ole saanut. Ystävälleni ei onneksi mitään saamastaan pistosta tullut.

Varmasti mietityttää ja stressaa tuo kokemus!!

Oletteko päätyneet millaiseen ratkaisuun asian suhteen?

Kannattaisiko olla poliisiin sen verran yhteydessä, että onko tullut muita vastaavanlaisia ilmoituksia?

Heti olisi pitänyt ilmoittaa esim poliisille ja mennä tutkimuksiin. Vaikka epäilisitkin, niin silti. Mulla yhtä tuttua pistettiin jollain piikillä reiteen ja se joutui syömään monta kuukautta kaiken maailman vastalääkkeitä mahdollisiin tauteihin. Loppujen lopuksi selvisi säikähdyksellä. Siis ihan huoltoasemalla käydessään joku käveli vaan ohi ja iski neulan jalkaan!

Vierailija:

Lainaus:

NOH; MITÄ VITUN HYÖTYÄ AP:LLA OLISI KÄYDÄ TESTEISSÄ, KOSKA SE HIV EI EDES NÄKYISI!!!!!

Jospa se oli vain armopiikki, ja jospa te muutki saisitte;D

mutta pitäisi olla kyllä tosi pieni neula, tai ei ainakaan syvälle ole päässyt... ja tosiaan ihan pikkuruinen mustelma. Mutta ehkä ollut siinä jo aiemmin? ap

niin sitten on minusta voinut olla kalvosinnappi tms. Aika terävä neulahan olisi saanut olla, jos olisi vaatteiden läpi tehnyt ihoon reiän. Jos iho ei ole rikki, ei kai mikään tautikaan voi levitä?

Pieni mustelma usein tulee pistokohtaan. Usein ei muuta jälkeä ihossa näy.

Eli et mitään päätelmää voi tehdä sen mukaan että selkeää pistokohtaa ei näy. Jos tunsit että sinua pistettiin niin silloin sinua todennäköisesti pistettiin. Toimi siis sen mukaan.

Terv. erittän paljon erilaisia pistoksia antanut sairaanhoitaja

Vierailija:

Lainaus:

tavaratalossa liikkuu?? Ja että siinä puvussa oli siis niitä sovitusneuloja... Muutenkin, jos joku tahallaan tommosta tekee, niin luulisi, että olisi mahdollisimman huomaamaton, tuollainenhan herättää kaikkien huomion, ja riskit kasvaa. Pitää tässä nyt vähän rauhoittua, ja miettiä, mä jotenkin olen niin sinisilmäinen, että uskon aina ihmisten hyvyyteen, mutta ei kai se niin sit ole :(. ap

Vierailija:

Lainaus:

Heti olisi pitänyt ilmoittaa esim poliisille ja mennä tutkimuksiin. Vaikka epäilisitkin, niin silti. Mulla yhtä tuttua pistettiin jollain piikillä reiteen ja se joutui syömään monta kuukautta kaiken maailman vastalääkkeitä mahdollisiin tauteihin. Loppujen lopuksi selvisi säikähdyksellä. Siis ihan huoltoasemalla käydessään joku käveli vaan ohi ja iski neulan jalkaan!

Kolmen lapsen isä, reissuhommissa, oli työkavereidensa kanssa huoltiksella muistaakseni aamukahvilla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat