Vierailija

Jos mulla olisi esim sinapinkeltainen tai lime paita, laittaisin saman väriset sukkahousut. On nyt kuuminta hottia.

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikai kukaan muu kuin mummot herran nimessä käytä muunVÄRISIÄ sukkiksia kuin mustia tai ihonvärisiä..... JA jos ei ole kiiltävät niin hyvä tavaton sentään miltä resupekkaköyhältä näyttää...... :D

Että saanen kysyä miltä vuosikymmeneltä esim. 11 on?

T: -72

Siis miltä nyt näyttää mustien kanssa? En käsitä paitsi tosi mustalta =O

mutta tietenkin satiinilycrakiiltävät ei mitään pirkkapökiä :D

juuri räikeitä sukkahausuja malleilla. Esim keltainen paita ja keltaiset sukkikset.

Lainaus:

eikai kukaan muu kuin mummot herran nimessä käytä muunVÄRISIÄ sukkiksia kuin mustia tai ihonvärisiä..... JA jos ei ole kiiltävät niin hyvä tavaton sentään miltä resupekkaköyhältä näyttää...... :D

Että saanen kysyä miltä vuosikymmeneltä esim. 11 on?

T: -72

Tosin se nyt on pääväri muutenkin mun pukeutumisessa :) Yleensä mulla asun pääväri on musta, jota elävöitän esim. punaisella. Värilliset sukkikset mustan hameen ja kenkien kanssa näyttää usein myös tosi hyvältä!

Kiiltosukkahousut ovat mauttomuuden huippu. Jos haluaa pukeutua tyylikkäästi, pysyy todellakin niistä kaukana! Normaalit ohuet sukkikset on ihonvärisissä ainoa asiallinen vaihtoehto. Tieteenkään ei mitään sekundoja paksuja maksamakkarasukkahousuja voi käyttää, mutta todellakaan kiiltosukkahousut eivät ole asiallinen tai tyylikäs valinta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat