Vierailija

Entä voiko myös puolisosi? Ja onko teillä lankapuhelinta?

Itse en voi, ei myöskään mieheni. Lankapuhelinta ei ole. Öisin voi meille tulla myös puheluita, joihin on pakko vastata.

Sivut

Kommentit (31)

Ymmärrän noita joiden omaiset vanhoja, sairaita tms. Joskus tulee vikasoittoja yöllä ja kyllä ärsyttää herätä turhaan, siksi nykyään aina äänettömällä. Joskus kun joku on herättänyt kännissä yöllä soitollaan niin soitan seuraavana yönä samoihin aikoihin ihan vittuillessani (vauva kun herättää jossain vaiheessa kuitenkin) ja kysyn että mitä asiaa nyt olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin, mutta voin paljonkin jos omainen saa kohtauksen ja kaipaa vierelleen läheistä, tai hoitohenkilökunta kaipaa viimeisimpiä tietoja potilaasta.

Jotkut vaan ei tajua.

isäni on vanha ja asuu yksin.

Niin, ei kai kuolemiselle mitään voi tehdä mutta monissa kohtauksissa nopea apu on tärkeä.

Minulle ei kyllä kaverit tekstaile öisin, onneksi.

Meinasit että turha yöllä porailla kuolleiden sukulaisten perään, mutta minä kirjoitin siitä että ei ne kuule välttämättä kuole, vaan saavat kohtauksen ja läheisen läsnäolo saattaa helpottaa edes hieman.

Miten jollain voi olla noin kova paikka se että toisilla on puhelin yöllä päällä?

Ja profilointi toimii ainoastaan siinä tapauksessa, että on joku tietty häirikkö, jolle tekee hiljaisen profiilin yöksi. Ja tämäkin vaatii sitä, että kyseisellä häiriköllä ei ikinä voi olla mitään tähdellistä yöaikaan. Kaikkia sairaaloiden ja poliisien käyttämiä numeroita kun on aika paha profiloida etukäteen. Ja kuten sanottua, monille voi tulla tärkeä soitto jostain työnumerostakin tai sukulaiselta tai ystävältä.

Vierailija:

Lainaus:

Jos se on jo kuollut, niin mitä voit tehdä? menetät unet, itket loppuyön, odotat aamua. Tän kaiken voit kärsiä aamullakin, lisäksi voit vielä ruveta heti käytännön hommiin, jotka auttaa surussa.

Joko niin, että on rajallinen määrä numeroita, joista haluaa puhelujen pääsevän läpi, tai niin että on rajallinen määrä numeroita jotka haluaa blokata.

Vanhemmat molemmat sairaita, samoin yksi sairas sukulainen josta soitetaan minulle jos ei saada hänen lähintä (myös hyvin iäkästä) sukulaistaan kiinni.

Mä olen niin kateellinen niille, jotka voi hyvällä omallatunnolla laittaa luurin kiinni yöksi.

Välillä kännykkä unohtuu käsilaukun pohjalle pariksin päiväksi. Sitten kun sitä kaipaan, se löytyy akku tyhjentyneenä. Kännykkä ei ole mikään välttämättömyys, ihan hyvin sitä pärjää ilmankin. Enkä koskaan ota puhelinta mukaan esim. lenkille tai kauppaan.

Lankapuhelinta ei ole. Jos jollakulla on jotain niiiin kiirellistä asiaa, niin minut saa kyllä kiinni jokusen tunnin viiveellä.

Mieheni ei valitettavasti aina voi. On tosi raivostuttavaa herätä keskellä yötä kuuntelemaan hänen ohjeitaan ensiapuun, vaikka tiedänkin asian olevan oikeasti tärkeä.

Tarttis varmaan mennä eri huoneeseen nukkumaan ;)

MUTTA... kaikki tuttavani tietävät, ettei meille soitella iltayhdeksän jälkeen, jos asia ei sitä ehdottomasti vaadi.

Ja jos joku ei ole sitä ymmärtänyt, niin ilmoitan sen kyllä tiukasti mutta asiallisesti seuraavan kerran kun tapaamme.

Kyllä sä nyt itse raivoat siellä :)

Mä tein vaan yksinkertaisen kysymyksen, mutta et tajunnut sitä.

Jokainen toimii tavallaan, mulle on ihan sama onko sulla puhelin päällä vai ei. Mulla muuten on puhelin aina päällä.

mutta olen kyllä tehnyt kaikille joilla numeroni (salaien nro) on, että siihen ei yöllä soiteta, ellei ole oikea hätätilanne.

Jos teitä häiritsee tuttujen öiset turhat soitot, niin miksi ihmeessä että lyö luuta kurkkuun niille tutuille?

Mutta hetki sitten oli vielä sellaista että jouduin pitämään puhelinta koko ajan vieressäni ja pelästyin kuollakseni aina kun se soi. Äitini oli saattohoidossa.

EVierailija:

Lainaus:

Niin, mutta voin paljonkin jos omainen saa kohtauksen ja kaipaa vierelleen läheistä, tai hoitohenkilökunta kaipaa viimeisimpiä tietoja potilaasta.

Jotkut vaan ei tajua.

Jos se on jo kuollut, niin mitä voit tehdä? menetät unet, itket loppuyön, odotat aamua. Tän kaiken voit kärsiä aamullakin, lisäksi voit vielä ruveta heti käytännön hommiin, jotka auttaa surussa.

Ikinä ei voi tietää, mitä sattuu. Haluaisin tietää heti enkä vasta aamulla, jos vanhemmilleni tai sisaruksilleni olisi sattunut jotain kamalaa.

Isoäitini on samassa tilanteessa ja minä se jolle soitettaisiin. Äidilläni on epilepsia ja kohtaus voi tulla yölläkin, kerran hän on ehtinyt sekavana soittaa kun sai kohtauksen.

Siksi ottaa päähän satunnaiset yöviestittelijät, koska yömme ovat lapsenkin takia pätkittäiset.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat