Vierailija

Sadepäivänä on aikaa miettiä kaikkea...

Miten löydän ihmisen, miehen, pelkän nimen perusteella ja se nimikin on aika yleinen. Ei nyt mikään Virtanen mutta ei paljoa puutu. Oletan, että hän asuu ns keskisuuressa kaupungissa, tiedän ammatin/koulutuksen ja vähän muuta taustaa. Puhelinnumeroa en enää muista ja en nyt voi alkaa soitella luettelossa kaikille sennimisille. Lisäksi, jos löydän hänet niin haluan miettiä vielä, ehkä, otanko yhteyttä häneen, koska se muuttaisi paljon elämääni. Haluaisin tietää mitä hän tekee nykyään ja onko ns " kunnollinen" jos ei niin siten jättäisin asian sikseen. En halua lähelleni ongelmaihmisiä enää...vaikka sitten lapsella olisi miten oikeus tuntea isänsä. Aikaa on kulunut jo 11 vuotta. Mahtaako jo olla liian myöhäistä jos vaikka pilaan hänen elämänsä...

Vai olisko vaan parempi unohtaa koko juttu?

Kommentit (12)

Luokkakokous voisi olla hyvä idea! Tosin jos joku siellä olevista haluaa nähdä lapsenikuvan niin totuus paljastuu heti...ja voihan olla että hän ei tulisikaan.

Ongelmaihmisellä tarkoitin vain että jos on alkoholi tms ongelmaa. Olen miettinyt sitäkin, että hänen perheensä menee sekaisin jos sellainen on mutta jos itse olisin mies niin kyllä haluaisin tietää jos minulla olisi lapsi jossain. Ehkä miehet on erilaisia ja ne ei välitä...

Pitäsikö huudella täällä av:lla " jukkista oulusta" ...(joo, huono ajatus)

Lapsella on siis jo kummisetä ja vaari jotka ovat tärkeitä hänen elämässään. Nyt kun hän on menossa yläasteelle niin on alkanut tulla kyselyjä siitä että miksi hän ei ole tekemisissä isänsä kanssa. Mitäpä siihen osaa vastata? Minullaoli suhde hänen isänsä kanssa melkein kolme vuotta ja tapasimme monta kertaa viikossa. Mies oli tosi hyvä tyyppi mutta meidän erilaisuutemme kai oli esteenä julkiselle suhteelle...kuulostaa siis tosi typerältä nyt :(. Mitä enemmän aikaa on kulunut niin sitä vaikeampaa on ollut ottaa yhteyttä varsinkaan kun välit on olleet poikki jo vuosia.

Eikö kukaan osaa antaa neuvoa? Onko isällä oikeus tietää lapsesta vai mitä mieltä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos, en ole tiennytkään että tällaista on. Kuulostaa kamalalta mutta nyt voin salaa tsekata asuin alueen ainakin ennenkuin teen yhtään mitään.

Pikkasen pelottaa jo etukäteen....

Ja jos ei ole, niin siihen on syynsä, eli hän ei sitten ehkä sinullekaan kelpaisi, siis en kumppania tarkoita vaan lapsen isäksi. Eli jos otat yhteyttä niin sotket hänen kuvionsa perusteellisesti.

Eikö teillä ole yhtään yhteisiä tuttavia, joiden kautta voisit edetä? Alat vaikka värkkäämään luokkakokousta tai käytät jotain muuta peitetarinaa?

Olen yrittänyt mutta ei ole laittanut tietojaan sinne. olen myös Googlannut mutta ilman tulosta. Ilmeisesti musiikkitouhut ei ainakaan ole tuottaneet julkisuutta ihmeemmin.

Tyyppi täyttää ensikuussa 40 vuotta, toivon, että olisi aikuistunut.

Mietin, että jos hän on kotikaupungissaan aika " tunnettu" , olettaisin niin eikö nykyinen mahdollinen vaimokin tietäisi, että miehellä on ollut paljon suhteita. Miten suuri järkytys sitten lapsi voisi olla?

Meillä oli aikoinaan " salasuhde" opiskelupaikalla. Olimme molemmat vapaita mutta asiasta ei kerrottu opiskelupiireissä. Olemme _hyvin_ erilaisia ihmisä mutta meitä yhdisti huumorintaju ja hemmetin hyvä seksi. Mies oli silloin mukana bänditouhuissa ja sellainen kun ne tyypit nyt on...itse olin kiltin perhetytön perikuva, ainakin päälisin puolin.

Nykyistä suhdetta minulla ei ole. Poika vain muistuttaa niin paljon isäänsä,,,

Suhteemme loppui kun opiskelut loppui ja en halunnut muuttaa hänen kotikaupunkiinsa. Kun tajunsin olevani raskaana en pitänyt enää yhteyttä ollenkaan. Pelkäsin, että hänen kaupungissaan jäisin täysin yksin ja hänellä taisi ollajo silloin aika paljon " hoitoja" enkä halunnut olla julkisesti yksi niistä.

Parikymppinen voi olla vielä aika typerä : /

Jäin nyt miettimään vielä tuota, että jos on ollut tosi " aktiivinen" nuorena niin onko se sitten kauhea ylläri kellekään jos jostain tuleekin ilmi, että on olemassa lapsi? Onhan se tietty kamalaa että asia on salattu 11 vuotta mutta jos tyyppi on " normaali" niin eikö olisi parempi tietää että on jonkun isä?

Eikö kellekään ole käynyt näin? Tai kenenkään tuttavalle? Miten lapseen on suhtauduttu?

Olen tässä käynnistellyt olinpaikan selvittelyä. Sadepäivänä kun on aikaa tehdä ja miettiä kaikkea...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat