Vierailija

Nyt minun täytyy sanoa, että ihailen sinun mielipiteitäsi (tässä paljon puhetta herättäneessä läpsimis-keskustelussa).

Sinua on tällä palstalla paljon parjattu ja haukuttu, ihmettelenkin, kuinka vielä jaksat silti täällä olla mukana.

Sinulla on hienoja mielipiteitä, hyviä kasvatusohjeita ja taidat olla viesteistäsi päätellen todella tasapainoinen ihminen.

Mukavinta oli kuulla tuo ettet oikeastaan lapsiasi edes kiellä, vaan ohjaat ja sanot mikä on oikein ja mikä väärin! Se on upeaa!

Itse syyllistyn kovastikin sanomaan " ei-ei-ei-ei" , nyt tajusin, kuinka paljon rakentavampaa varmasti on jättää " ei" -sana pois ja alkaa selittämään että TEKO on väärin, eikä vain huutaa " ei" .

Halusin vaan siis tulla sanomaan sinulle kiitos: eli KIITOS!

t. äiti, joka ei käytä minkäänlaista ruumiillista kuritusta, mutta hokee ei-tä tuhat kertaa päivässä..

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Todellisuudessa tilanne on vain " pikkasen" eri kun lapsille kuin lapselle saa vääntää vaikka 100 kertaa rautalangasta että miksi jotain ei voi/saa tehdä ja siltikin se unohtuu heti muutaman hetken päästä...

mies myös töissä samalla alalla. On tullut nähtyä niin paljon lasten elämää, jossa on pelkkiä kieltoja, että omille lapsille en sellaista halunnut.

Vierailija:

Lainaus:

ei stella kiellä lapsiaan.. huh huh.. porvoo!!!

Mrs_Starlight:

Lainaus:

S80 oli ennen Stella, joka oli täysin kuvitteellinen, provosointimielessä kehitetty hahmo. S80 ei ole haukkujen kohde, vaan tämä Stella.

Mä ainakin oon lukenut S80:lta pelkästään fiksuja ja asiallisia viestejä. Oonkin ihmetellyt kuka on se kuuluisa provo-Stella, kun en osaa yhdistää S80:a ja provoilua... Mut en oo seuraillut palstaa vielä ku pari kuukautta.

Ohjailemalla kasvattaminen on parempi tapa, ku perinteinen ei ei kasvatus, mutta läheskään kaikilta ei onnistu ohjaavakasvatus, niin silloin on parempi kasvattaa perinteisellä kasvatuksella. Pääasia, että ei jätä kasvattamatta. Meillä kasvatetaan 2-vuotiasta enimmäkseen ihan perinteisellä tavalla. En osaa, viitsi, enkä jaksa kasvattaa ohjaamalla. Huudetaan ja annetaan arestia ym, mutta ei käytetä fyysistä väkivaltaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat