Vierailija

Tuli vähän lomalla grillailtua ;)

Kommentit (28)

Meille tulee joka kuukausi bonuksia 25-30 euroa. Parhaassa kuussa tuli jotain 150 euroa, mutta silloin ostimme Iskusta huonekaluja.

Miehelle kertyy lisäksi agribonuksia, jotka maksetaan vain kerran vuodessa. Ensi vuodelle näitä bonuksia on kertynyt jo tuhannen euron verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillekin tuli kesäluulta 40e ja kaksi aikuista ja vauva. Et ihan hyvin mahdollista jos useampi perheenjäsen ja keskittää ostokset, niinkuin me. Vuoden alusta kertynyt tilille ihan mukava summa=)

mekin säästetään, mitää selkeää tarkoitusta niillä rahoilla ei kuitenkaan ole. Olkoon nyt vaikka joku hätävara, mutta kyllä mä aina innolla katon paljon on tullut takaspäin. Mun mielestä se on kivaa, välillä arvailen, ja välillä arvaukset menee ihan päin peetä ja välillä ei :)

Vierailija:

Lainaus:

Ja kyllä, vasta eilen Yhteishyvän mukana tuli tieto.

Mikset katso sitä sieltä nettisivuilta heti 10.pvä kun ne tulee???

Meitä on 2+2, ja en edes ole mitenkään talousnero, vaan aika huolettomasti ostelen mitä nyt mieleen juolahtaa. Muutakin kuin vaan ruokaa. Mä olen pitänyt itseäni törsärinä, mutta en mä taida ollakaan :D

Ja oon ihan samaa mieltä että ässän bonuskortti on paras. Itse saan yleensä 20-26 euroo kuukaudessa ostoksista, mutta ne on vaan ruokakaupoista tulleita bonuksia. Mä olen joku " väliintippuja" , en saa mistää mitää ekstraa, siis näistä vakuutuksista tai jostain :)

Käyn Lidlissä niin saan ostokset edullisemmin vaikka ne bonuksetkin vähennttäisiin niistä S-ketjun hinnoista

Vierailija:

Lainaus:

Eihän Plussasta ja S-bonuksesta voi edes puhua samana päivänä! On sen verran loistavampi tuo Bonusjärjestelmä :)

Ei meille yleensäkään paljon tule. Joskus joulukuusta voi tulla nelisenkymppiä. Kaikki 7-henkisen perheen ruuat ostetaan s-ketjusta. Vaatteita meillä ei juurikaan ostella eikä bensaan mene paljoa, ei käydä ravintoloissa eikä kahviloissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat