Me Naiset MS-tautia sairastava Saija Varjus meni kihloihin: ”Minä olen kuningatar, ja Keijo on kuninkaani”
Me Naiset Näitä et nähnyt tv:ssä! 9 Linnan juhlien kuvaa, jotka saavat sinut taatusti hyvälle tuulelle
Me Naiset Sara Sieppi laittoi välit poikki lapsuudenystäviinsä laskettelureissulla – kertoo nyt, miten pienet asiat alkoivat eskaloitua
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Apua... Löysin ekat harmaat hiukset tänään, ja ikää on 29 v! Onko kohtalotovereita? Apua... Löysin ekat harmaat hiukset tänään, ja ikää on 29 v! Onko kohtalotovereita? Vierailija klo 12:33 | 31.7.2007 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (5) 1/5 | klo 12:41 | 31.7.2007 Jo pari vuotta oon pinseteillä repinyt niitä yksittäisiä harmaita pois. Mut mitä sitä ihminen geeneilleen voi. Äidin ja isän suvun naiset kaikki vanhoina ihan harmaita... Ei auta muuta kun totee että kyllä sitä itekin alkaa vanhenee... =) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/5 | klo 12:35 | 31.7.2007 Melkein mustissa hiuksissa ne vielä näkyvät niin hyvin. Mutta nyt olen 47-vuotias ja harmaat on edelleen ihan yksittäistapauksia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/5 | klo 12:38 | 31.7.2007 tovereita. AP Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/5 | klo 12:33 | 31.7.2007 tosin jo 28v. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
1/5 | klo 12:41 | 31.7.2007 Jo pari vuotta oon pinseteillä repinyt niitä yksittäisiä harmaita pois. Mut mitä sitä ihminen geeneilleen voi. Äidin ja isän suvun naiset kaikki vanhoina ihan harmaita... Ei auta muuta kun totee että kyllä sitä itekin alkaa vanhenee... =) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/5 | klo 12:35 | 31.7.2007 Melkein mustissa hiuksissa ne vielä näkyvät niin hyvin. Mutta nyt olen 47-vuotias ja harmaat on edelleen ihan yksittäistapauksia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Jo pari vuotta oon pinseteillä repinyt niitä yksittäisiä harmaita pois. Mut mitä sitä ihminen geeneilleen voi. Äidin ja isän suvun naiset kaikki vanhoina ihan harmaita... Ei auta muuta kun totee että kyllä sitä itekin alkaa vanhenee... =)
Melkein mustissa hiuksissa ne vielä näkyvät niin hyvin. Mutta nyt olen 47-vuotias ja harmaat on edelleen ihan yksittäistapauksia.
tovereita. AP
tosin jo 28v.