Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

esim. jos menet illalla ulos syömään? siis jos menet vaikka Tukhomaan tai Tallinnaan?

Kommentit (12)

itse ainankin laittaisin illaksi jotain siistimpää päälle ja aamulla sitten puhtaat vaatteet.

eli ainankin kolmet eri vaatteet olisi mulla mukana.

Itse olen nähnyt naisia, jotka raahaavat matkalaukkua yhden yön takia.

Itse olen oppinut tulemaan toimeen vähemmällä, kun on niin tylsää raahata painavaa laukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Otan tietenkin vaihtovaatteet + muut tarvikkeet, jos nukun jossakin muualla kuin kotona. Jos tulen suoraan illanvietosta kotiin nukkumaan niin sitten en ota... :)

hotellissa ja menent illalla sitten ulos syömään, niin menetkö niissä vaatteissa

mitä päällä oli jo matkalla vai otako mukaan toisen asun jonka laitat sitten ulos mennessä päälle?

ap.

ottaisin mukaan ne matkavaatteet, joissa sitten matkustaisin sinne ja takaisin, ja illaksi ottaisin ns paremmat vaatteet sinne illanviettoon, ja kengät toki myös toiset illaksi :)

Otan mukaan toisen asun, ehkä vaihtoyläosan seuraavalle päivälle varalta myös. Ja yöpuvunkin ottaisin :). Vaihdan vaatteet iltamenoa varten, jos mahdollista. Jos pitää oikein minimivarustuksella matkustaa, valitsisin sellaiset housut että voin olla niillä koko päivän ja ottaisin mukaan vaihtoyläosan. Jos siis sitä ajat kysymykselläsi takaa?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat