Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tosielämässähän tällaista ei sovi missään tapauksessa sanoa...

Kommentit (19)

Olen 165/52, aina paljon liikkunut ja treenannut eli kiinteä kroppa. Hiukset tumman/kuparinruskea polkka otsahiuksilla, korkeat poskipäät, suuret siniset silmät, ripset pikimustat ja pitkät, huulet erittäin täyteläiset ja ihon sävy melko tumma.

Ihanaa, että täällä on muitakin itseensä tyytyväisiä. Miksei omaa ulkonäköään saisi tiedostaa, kunhan ei mene liiallisen itseihailun puolelle? Oma tieni tähän pisteeseen on ollut pitkä ja kivikkoinen, oli aikoja jolloin itsetuntoni oli tasan nolla.

Vierailija:

Lainaus:

Pituus 165 cm, paino 53 kg. Pitkät (alaselkään), paksut (letti on nyrkinlevyinen) tummanruskeat hiukset. Naama soikea, poskipäät korkeat, silmät isohkot vaaleansiniset, ripset tummat ja yli sentin mittaiset. Nenä kyllä hieman pysty, kapea. Huulet paksut ihan ilman Botoxia. Rinnat on B-kupit.

Eikä se, että olen mielestäni kaunis, sulje pois muilta mahdollisuutta samaan. ;)

Minä taas olen 170/64. Paksut vaaleat hiukset, joissa tällä hetkellä aika lyhyt, pörröinen malli. Kasvoiltani olen kuulemma " klassisen kaunis" - näin monet ovat sanoneet. Suuret, vihertävät silmät, sirot piirteet. Kuppikoko 75D.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pituus 165 cm, paino 53 kg. Pitkät (alaselkään), paksut (letti on nyrkinlevyinen) tummanruskeat hiukset. Naama soikea, poskipäät korkeat, silmät isohkot vaaleansiniset, ripset tummat ja yli sentin mittaiset. Nenä kyllä hieman pysty, kapea. Huulet paksut ihan ilman Botoxia. Rinnat on B-kupit.

Kiva kuulla muista tyytyväisistä! Se on niin totta, ettei saa olla tyytyväinen itseensä, vaan aina pitäis olla jotain valittamista.

Itse olen jo 32v. ja kolme lasta synnyttänyt. Silti kasvoista näytän nuoremmalta ja vartalo on hyvässä kunnossa. Mua luullaan jatkuvasti _paljon ikäistäni nuoremmaksi. Ainoa missä huomaan eron on rinnat, jotka kutistuivat 3,5 vuoden imetyksen jälkeen B-kupista A:han. Annettakoon se anteeksi. ;-)

anteeks vaan 7 mut mulle sä et kuulosta mitenkään erityiseltä, ap sen sijaan, onneks olkoon

Itse olen hyvin tyytyväinen ulkonäkööni vaikka tukkani ei olekkaan paksu :), mutta joo, olen kaunis ja saan katseita mihin vaan menenkin

Minä olen viime viikkoina päätynyt siihen tulokseen, että ihan kun rehellisiä ollaan, niin minä olen rupsahtanut, kuivahtanut ja melko ruma.

Nuorena sitä ei koskaan tajua, että kauneus on katoavaa.

Aina täytyy vähätellä ja haukkua itseään ja muita, niin silloin kuuluu siihen " terveeseen" joukkoon. Muuten on itseään täynnä oleva tms.

Kuten tuo yksikin mainitsi, että on varmasti kauniimpi kuin ap. Tuo oli just niiiiin tätä!

Itse on enemmän sinut itseni kanssa kuin koskaan, vaikka kaksi lastakin n jo siunaantunut. Parikymppisenä sitä itki olemattomia läskejään, ihan turhaan !!

177/58, joogakroppa, kasvot soikeat, korkeat poskipäät, isot vihteät silmät, paksut huulet, c-kupin rinnat. Yksi lapsi 8v, ikää itselläni 28v. Jatkuvasti luullan nuoremmaksi. Minusta tuntuu, että vaan paranen vanhetessani. :) Ainoa ärsytys on raskausarvet, mutta kyllä mä kuitenkin bikinit laitan rannalle. On ne jollakin ihmeellisellä tavalla kuitenkin niin minua ;)

Mä olen myös itseeni tosi tyytyväinen. 2 lapsen äiti, mutta hyvässä kunnossa. Ikää jo yli 30-vuotta, mutta naama ei ainakaan vielä roiku. Rinnat on terhakkaat ja muutenkin mä olen niin jees! :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat