Vierailija

En nyt tarkoita pikku nuhaa tms. vaan selvästi räkäistä tai oksentelevaa lasta.

Olen päiväkodissa töissä ja meillä on kaksi sellaista perhettä, jotka tuovat selvästikkin sairaan lapsen hoitoon. Heidän takiaan päiväkodissa on jyllännyt tänä syksynä oksutauti, vesirokko, enterorokko, räkätaudit ym.

Ja jos joku kehtaa soittaa ja pyytää heitä hakemaan oksenteleva/ripuloiva/kuumeinen lapsi kotiin, he tulevat hakemaan lapsen turpa rullalla ja mutisten, että kyllä se lapsi olisi voinut olla koko päivän hoidossa! Ja tiettyhän se lapsi sitten pitää tuoda heti seuraavana päivänä hoitoon, vaikka olisi kuinka kipeä.

Kommentit (2)

ja yskä kova. Kuumetta on kuitenkin harvoin. Jos lapsella on edellisenä päivänä tai aamulla kuumetta, en vie hoitoon. Jos hän yskii erityisen paljon, vaikka kuumetta ei olisikaan, en vie hoitoon. Kuitenkin pari kertaa on käynyt niin, että aamupäivän aikaan hoidosta on soitettu, että lapsi on kuumeessa. En ole mutissen hakenut, vaan aivan tavallisen huolissani lapsen voinnista.

Ehkä minäkin olen sellainen, josta sanotaa, että tuo lapsen kipeänä. Kuitenkin lapsi joutuisi olemaan 2 viikkoa kuukaudessa poissa, jos aina jättäisin kotiin, kun asia minua mietityttää. Lapsi on 5v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat