Vierailija

Hankkisitteko jos miehenne maksaisi. Omani ei vonkaa eikä painosta, on vaan sanonut et voisi olla aika kiva. Ei silti arvostellut omiani, vaikka ne jo parhaat aikansa nähneet ja oikeesti on kamalat rukkaset... Itse olen alkanut asiaa enemmänkin miettimään...Onko peräti joku jolla ne jo on?

Kommentit (4)

missä olit ajatellut ne laitattaa? Nykyäänhän on aika kehittyneitä, sellaisia jotka voi vaikka saksilla leikata eikä näin ollen vuoda...hitsi täytyy vissiin itsekin ottaa selvää. En minäkään miehen takia vaan itseni, mutta onhan se kiva jos mieskin tykkää ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Hankkisitteko jos miehenne maksaisi. Omani ei vonkaa eikä painosta, on vaan sanonut et voisi olla aika kiva. Ei silti arvostellut omiani, vaikka ne jo parhaat aikansa nähneet ja oikeesti on kamalat rukkaset... Itse olen alkanut asiaa enemmänkin miettimään...Onko peräti joku jolla ne jo on?

En laita itselleni silkkareita mieheni takia vaan ihan omasta halusta. Kaipaan vähän täytettä näihin alakuloisesti roikkuviin rukkasiin.

Olen harkinnut asiaa, kahden lapsen imetys vei rinnat. Mutta en ole perehtynyt asiaa tarpeeksi, mitkä on riskit. Suomessa rintojen suurennsu maksaa 9 000 euroa, aika iso summa rahaa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat