Vierailija

Olen 163 cm pitkä, siroluinen, kapealanteinen, 30 v. Harrastan pitkänmatkan juoksua, uintia ja pyöräilyä, kuntosalia sekä bodypumppia. Syön tosi terveellisesti, olen ns. hyväkarppi eli en syö huonoja hiilareita lainkaan. Alkoholi käytän tosi kohtuudella. Minulla ei ole lapsia. Vaatteissa käytän merkistä riippuen kokoja 32-36, XS ja S.

Kommentit (34)

Kyllä ihmiset sen tietää että lihas painaa enempi kuin läski, mutta monet naiset on silti niin fiksoituneita nimenomaan painoon, että eivät tajua että esim. lihaksikas 60 kiloinen voi ihan oikeasti käyttää samankokoisia vaatteita kuin liikuntaa harrastamaton 52 kg painava kukkakeppi. AP

Ennen lastani (noin 10 vuotta sitten) Painoin 54kg ja olen 177cm pitkä. Lapsen jälkeen aloin harrastaa oikein kunnolla taas urheilua(entinen koripalloilija) ja paino nousi kymmenen kiloa. Kuitenkin mahdun ihan samoihin vaatteisiin, kuin aiemminkin. Paitsi, että mielestäni nyt näytän niissä paremmalta. :)

Yks vinkki muuten kaikille, jotka haluavat " pudottaa painoa" /kiinteytyä. Hotyoga on aivan paras tähän! Kaverini laihtui kymmenen kiloa kk, kun pakotin sen mukaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en ole ap, mutta mielenkiinnosta yhdyn keskusteluun:

itse olen 164 cm pitkä

painan 58 kg

ja olen nyt reilun vuoden liikkunut paljon. Varsinkin jalat ovat minulla todella tiukkaa lihasta. Mitat ovat seuraavat: rinnanympärys 102 cm, vyötärö 74 cm ja lantio 92 cm. Reiden ympärys oli muistaakseni 49 cm.

Housut ovat minulla kokoa 34 (joistain merkeistä 36), mutta yläosat 38.

Kaikkea (lihaksia) ei myöskään näe vaatteet päällä, varsinkin jos muuten on pieni ja siro. Eikä muuten taida olla pelkästä liikunnan määrästä, vaan myös laadusta kiinni tuo painon nousu. Itse olen saman pituinen kuin ap. eli 163 cm ja käytän samoja vaatekokoja 32-36/xxs-s merkistä riippuen. Painan 48 kg. Harrastan liikuntaa 5-7 päivänä viikossa, mutta en juuri koskaan mitään " lihaksia kasvattavaa" . Etupäässä treenaan pilatesta, joskus joogaa ja välillä uin. Itselläni paino laski pari kiloa liikunnan lisäämisen myötä (kun hurahdin pilatekseen), vaikka aina olen ollut aika pieni ja painanut vähän (siinä 50 kg hujakoilla). Päivittäisen liikunnan johdosta olen nykyään kiinteä tai sanoisiko jäntevä, mutta en laisinkaan lihaksikas.

Olen 163 cm pitkä, isoluinen, leveälanteinen, n. 30 v. Harrastan herkuttelua ja lukemista. Syön kohtuullisen terveellisesti, mutta mässään ja herkuttelen lisäksi. Alkoholi käytän tosi kohtuudella. Minulla on kolme lasta. Vaatteissa käytän merkistä riippuen kokoja 38-44, M ja L.

ympärysmitat ratkaisee. Suurin osa ihmisistä ei kyllä ole lihaskimppuja, VARSINKAAN naisista, joille lihasmassan kerääminen vie kauan aikaa ja vaivaa.

Itse olen 170cm/ 64kg, siro ja kauheasti on ylimääräistä löllöä

Kotonakin meillä on vaan sellanen metallinen... On mulla ne mitattu joskus kun olen tilannut vaatteita, mutta en nyt millään muista niitä lukemia! Jos saan käsiini mittanauha jostakin, niin laitan ne mitat tänne! AP

Neuvolassa eivät sitä tajunneet. Ekassa raskaudessa mun BMI oli 25,1 ja sain moitteita ylipainosta. rasvaprosenttini oli tuolloin kuitenkin 21 eli melko pieni naiselle. harrastin kovaa liikuntaa ja olin yhtä lihaskimppua koko mimmi. Th silti piti saarnan terveellisestä ruokavaliosta, antoi diabeetikon ruoka-ohjeet ja kirjoitti lähetteen sokerirasitukseen:)

Ja siis mun paino oli tuolloin 70kg, pittuutta 167cm. Puntari ei todellakaan kerro kaikkea.

Mulla on kyllä ihan järjettömän teräksiset reisi- ja pohjelihakset (olen treenannut 11 v. lähtien), samoin selässä ja käsivarsissa on lihasta. Se vaan on pienessä paketissa. :)

Halusin kertoa tämän vaan siksi että naiset tuijottaa painoaan ihan turhaan, mittanauha on paljon luotettavampi mittari!

AP

Ongelma on vaan löytää riittävän pitkiä lahkeita, hihoja, paidan selkiä...

Ikävä kyllä vaatevalmistajat luulevat että pitkä on myös leveä ja lyhyt on hoikka.

T. pitkä ja hoikka

Vaikka itse olen hoikka, tietyn mallisissa vaatteissa joudun käyttämään isompaa vaatekokoa (reidet), koska muuten ei näytä kivalta. Siis ihan saman vaatemerkin sisälläkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat