Vierailija

Kommentit (11)

Tähän ihmiseen on hyvin vaikea suhtautua. Pitkiä aikoja voi olla maailmoja syleilevällä tuulella, pitää yhteyksiä - kaikki on mallillaan. Ja yks kaks mikään ei ole kunnossa, eikä siihen saa mitään yhteyksiä. Jotain neurooseja ja depressioita vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ehkä muuten mielisairas mutta päihdeongelmien kautta monenlaisista sosiaalisista ja mielenterveydellisistä ongelmista kärsivä pikkusisko eli lasteni täti löytyy joten kyllä kai meitä löytyy, tsemppiä muuten vaain kaikille:)

kaksi suuntainen mielialahäiriö ja kai skitsofrenia. ja ihan umpikahjo välillä ei välitä mistään eikä kenestäkään yhtään (mukaanlukien omat lapsensa).

Välillä suitsuttaa kuinka meidän lapset on niin ihania, käy aina kun voi ja viettää aikaa. Sitten, naps, tuuli kääntyy. Täti nukkuu aamusta iltaan ja illasta aamuun eikä kiinnostu mistään eikä kenestäkään. ei vastaa puhelimeen eikä pidä viikkokausiin yhteyttä. Mielialalääkkeet hänellä on jo käytössä ja paljon muitakin lääkkeitä.

semmonen täti meillä

Kyllä minullakin on mielisairas sisko.. Todella rankkaa katsoa vierestä kuinka siskon mielenterveys ja todellisuudentaju ovat hämärtyneet. En uskalla olla hänen kanssaan tekemisissä koska hän on väkivaltainen.. Minua lyönyt ja myös muitakin läheisiä.. Poliisitkin muutaman kerran apuun kutsuttu ja lääkäriin sitä kautta viety mutta ei ole apua ollut!!! Itsemääräämis oikeus kun on, on todella vaikea saada hoitoon.. Sisko on rakas mutta mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä!!?? jospa siellä yläkerrassa joku kuulee rukouksia, jo 15 vuotta rukoiltu...

Vierailija

Mäkin olen jonkun sisko taikka täti. Ja mielisairaalassa. Mutta se hullu tässä kuviossa on kyllä mun täti. Kaikenlaista paskan lappausta saa kuulla siltä suunnalta. Sairaalalta sen vielä kestän, mutta en omaisilta. Tsemppiä sulle, yritä nähdä asiat hänen näkökulmastaan. Asettautua hänen asemaansa.

Vierailija

Lapsille voi kertoa rehellisesti, mitä se täti sairastaa ja nähdä silloin kun hän on sen verran hyvässä kunnossa, että jaksaa tavata.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat