Vierailija

Kommentit (8)

Lihava voi aina laihduttaa ja pitää itsestänsä huolta, tosin kilojen poissa pitäminen hiukan työläämpää. Itse olen ollut lihava lapsi ja luonnetta se kyllä kasvatti ja sanavalmiutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saa kaiken helposti periksi, siis pääsee paljon helpommalla kuin muutaman vuoden nuorempi sisaruksensa ja minun lapset. Saa kiroilla, lyödä isäänsä ja sisartaan, kiukutella, kaikkeen sanoo aina ekana:" EI!" RASITTAVA TAPAUS. Ja kai melko yleistä. Vedotaan siihen, että " kun meidän erkkiä kiusataan muutenkin niin paljon ton lihavuutensa takia ja sillä on niin huono itsetunto...." , niin annetaan kaikki helpommin periksi sitten... En käsitä.

Onhan se vanhempien vika. Yleensä ne vanhemmatkin on niitä hehtaari perseitä. Tosi ikävää ja surullista. Mä välillä mietin, miten niiden sisäelimet jaksaa ja ruuansulatus yms on varmaan aika heikoissa kantimissa.

Teini-ikäiset lihavatkin mua harmittaa. Aika vaikeaa voi olla painon pudotus, kun kiloja vaan kertyy ja kertyy... Lihavia nuoria näkee nykyään kyllä tosi paljon vrt esim. 90-lukuun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat