Vierailija

Sain alkuraskauden keskenmenon kesäkuun lopussa. Vuosin sen jälkeen n. viikon.

Nyt kuukautisten pitäisi pikkuhiljaa alkaa, muutama päivä sitten mulla oli tunne kuin kuukautiset alkaisivat mutta ei alkaneetkaan, sama tunne on ollut aina raskauksien alussa.

Nyt mietinkin josko olisin tullut heti raskaaksi uudelleen. Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (7)

...joskus voi käydä onnellinen lipsahdus ;) ja kaikki menee silti hyvin. Mä sain toisen varhaisen keskenmenon, kun edellisestä oli kulunut vasta pari kuukautta. Sen jälkeen päätettiin lääkärinkin suosituksesta pitää pari kuukautta paussia, mutta lipsuttiin väärään aikaan (puoli?)vahingossa. Lopputulos: tämä " lipsahdus" on nyt 5v terve ja ihana lapsonen :) Eli kaikki meni alusta loppuun hyvin, vaikka esikoisemme sai alkunsa heti keskenmenosta seuraavassa kierrossa. Kai suositus paussiin VARHAISEN keskenmenon jälkeen on tehty lähinnä siksi, että laskettu aika olisi selkeämpi määrittää. Toki jos on ollut kaavinta, on hyvä antaa kropalle aikaa palautua.

Useimmiten kuitenkin kaikki menee hyvin, vaikka raskaus alkaisikin heti varhaisen keskenmenon jälkeen, eli älä murehdi turhia :)

Minulle ei myöskään olla tehty kaavintaa. Voi että, olisi kyllä tosi ihanaa jos nyt olisin raskaana ja kaikki menisi hyvin.

Aika näyttää miten käy. On silti kiva kuulla muiden kokemuksia.

-Ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vuotoa kesti myös noin viikon. Odotettiin miehen kanssa ennen seksin aloittamista verikoetta, jossa varmistettiin, että raskaushormooni on laskenut normaalille tasolle. Tulin heti raskaaksi, yksiäkään kuukautisia ei ollut välissä. Nyt rv 36+5 ja kaikki on mennyt hienosti tähän saakka. Eräs kokenut gynekologikin sanoi, että ei tarvitse odottaa kuukautisia. Kaavinnan jälkeen voi kuitenkin olla eri asia.

Mulla oli kohdunulkoinenraskaus joka leikattiin. Munatorveen kuitenkin jäi istukkakudosta johon sain solumyrkkyä. Sen jälkeen todettiin hcg:n laskeneen ja lääkäri kehotti odottamaan kuukautisia. Niitä ei tosin tullut ja aloin ihmetellä koska ne menkat oikein alkaa. tein raskaustestin miehen kehotuksesta ja se oli POSITIIVINEN! Nyt se pikkuinen nukkuu päikkäreitä eli näinkin onnellisesti voi käydä :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat