Seuraa 

Löytyykö joukosta ketään , jolla on todettu ylimääräinen rintarauhanen?

Itselläni löytö tehtiin kainalosta tuossa viikoilla 20+ ja todettiin ultraäänellä. Äidilläni leikattiin muutama vuosi sitten ylimääräisestä kainalossa olevasta rauhasesta rintasyöpä ja siksi itse epäilinkin ylimääräistä rauhasta kun toiseen kainalokuoppaan ilmestyi patti samoihin aikoihin kun rinnat alkoivat vuotaa.

Haluaisin tietysti eroon tuosta rauhasesta mahdollisimman pian. Nyt kiinnostaa miten rauhanen reagoi synnytyksen jälkeen ja maidon noustessa rintoihin? Voiko rauhanen vuotaa kehoon sisälle, onko tulehdusvaaraa olemassa jne.

Kyselen myös tuolta odotuspuolelta, mutta tuli mieleen josko täälläkin joku osaisi vastata? Kaikki asiaan liittyvä kiinnostaa, kiitokset jo etukäteen!!

calle 36+

Kommentit (1)

Katsopas, en olekaan ainoa kummajainen! Minulla on kanssa " kolmas tissi" . Se oli aika kipeä odotusaikana, molemmilla kerroilla ja vielä kipeämmäksi se tuli synnytyksien jälkeen. Turposi tomaatin kokoiseksi kun maito nousi. Mutta se laski pois parissa viikossa ja nyt sitä ei enää juurikaan huomaa (synnytyksestä reilu 2kk). Neuvolassa neuvoi imettämään ahkerasti siltä puolelta missä patti on ja siitä se sitten hävisi.

Minulle kanssa yksi lääkäri sanoi että rintasyöpä voi tulla myös sinne eli vaikka se ei vaivaisi niin se on hyvä muistaa ja tutkituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat