Vierailija

Kommentit (14)

joku laittaa paketin myyntiin 1 euron korotuksella 0 eurosta alkamaan. Ja paketti on selvästi 50 euron arvoinen (epäilen sitä hv:ksi). Joten laitan siihen esim. 30 euroa huudoksi, niin sitten kohde ei päädy kaikkein huudetuimpien joukkoon (huutajien mahdollinen lukumäärä pienenee, kun niitä ei tule muita nollan ja 30 euron välille) ja siten ei päädy muiden vain suositumpia kohteita katselevien silmiin. Oiva kikka, vai mitä? ;) Tällä tavoin olen voittanut ihan kivojakin paketteja.

Joskus teen näin kilpaileville paketeille, jos olen laittanut useamman itse myyntiin. Vedän siihen jonkun pohjan, jonka varmasti tiedän olevan alle hv:n, mutta tekee tuon saman tempun kohteella. Kilpaileva kohde ei päädy suositumpien listalle. Omani ehkä päätyy. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

käyttää korotusautomaattia, mielummin laittaa sen summan minkä on valmis maksamaan. Usein käy niin että huudattaja ottaa yhteyttä, ja kysyy haluanko ostaa suoraan. Paremmat ja kalliimmat kamat myydään varsinaisen huutiksen ohi aika usein, niin kauan kun on tälläiset höpö säännöt esim ebayhin verrattuna, saa ja voi tehdä mitä vaan kun kaman todella haluaa.

Mutta eipä se mitään ole koskaan haitannut kun aina on löytynyt joku joka huutaa enemmän kuin minä. En ole tuntenut joutuvani maksamaan ylihintaa, mutta toisinaan olen kyllä jännittänyt, että huutaako kukaan enempää. ;-)

Hyvä, että tämmöisistä joka päiväisistä pikku mokista saa tänne av:lle aiheen..

haluan sen, niin en jää odottelemaan että paikalle tulee muita pölöjä huutamaan vaan tarjoan suoraan 40 euroa. Ja lyhentyy kummasti kaupantekoaika. ihan turhia 1 e korotukset 50 kertaa, oli ne tehty korotusautomaatilla tai ei.

Mä teen aina silleen, että annan muiden huutaa ihan sulkemiseen saakka ja katson sitten mitä olisin valmis maksamaan, ja jos hinta liikkuu niissä summissa, niin huudan minimikorotus kerrallaan siihen saakka. Joskus en voita, useinmiten voitan.

T. Viime viikolla viimeksi hyvät kaupat tarpeellisesta tavarasta tehnyt

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat