Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mä en saa oikein selvää tästä jonka kanssa olen nyt asioinut. ollaan puhuttu kahdesti puhelimessa, ja minusta hän on kuulostanut " epäorientoituneelta" , ei siis humalaiselta, mutta oudolta. sovin asunnon näytöstä hänen kanssaan, ja tänään sinne lähteissä sanoin miehelle, että kiva päästä näkeen onko se oikeesti niin outo kuin miltä kuulostaa.

paitsi ettei päästy näkemään, ei miestä eikä asuntoa. tyyppi ei tullut paikalle ja me seistiin 20min sateessa 2 pienen mukulan kanssa. ei vastannut puhelimeensa. soitin välitysfirmaan ja sieltä pahoiteltiin ja hämmästeltiin, luvattiin että käskevät heti ottaa yhteyttä kun kuulevat ko. tyypistä. ei ole kuulunut. 2 tuntia sitten piti olla näyttö.

mä oon pahalla päällä. asunto vaikuttaa unelmalta (pihalla pyörinyt naapuri tuli juttusille ja näytti omaa vastaavaa asuntoaan, joka oli ihana) mutta ostaminen hankalalta :/

voino soittaa sinne firmaan ja pyytää toista tyyppiä näyttämään asuntoa? en ole ennen ostanut mitään järin kallista, ja mua arveluttaa asioida tuollaisen tyypin kanssa, joka ei osaa puhua normaalisti puhelimessa eikä muista tulla paikalle sovittuun aikaan. katsoin ko. firman sivuilta kuvaa, ja tosi nuoren näköinen mies on kyseessä.

Kommentit (2)

Soitat ja sanot että onko heillä siellä avaimet sinne? Että olitte varanneet juuri varta vasten tämän iltapäivän ja tahdotte nähdä sen nyt. Jos heillä ei ole niin asia on eri, ja välttämättä kukaan muu välittäjä ei ehdi juuri tänään näyttämään. Mutta tarjoudu hakemaan avaimet ja käymään itse.

Sanotte suoraan kun oikea henkilä ottaa yhteyttä että ette tahdo hänen kanssaan asioida.

miehellä vuorotyö ja meillä yhteinen aika vähissä, suoraan sanoen vituttaa tuhlata sitä seisomalla tyhjän panttina sateessa.

kai mä soitan suoraan sinne firmaan ja pyydän toista välittäjää. turha mun on tän ekan soittoa odotella kun en kuitenkaan halua enää asioida hänen kanssaan.

oikeesti harmittaa. äitinikin (hänellä kiinteistoasioista kokemusta) lintsasi töistä että pääsi meille makutuomariksi mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat