Vierailija

Haluan yrittää osakestoilua, kun kakkonen syntyy. Mies suhtautuu nihkeästi, joten olemme päätyneet kokeilemaan AIO-vaippoja.

Kysymys kuuluu: mikä on paras?

Oletan, että päädymme joko Kushies Ultraan tai Easy Fix Superiin. Kumpaa kannattaa ostaa ja kuinka monta?

Kommentit (9)

Kestovaippoja saa nykyisin ainakin citymarketista ja joistakin lastentarvikeliikkeistä. Itse olen ostanut melkein kaikki vaipat käytettyinä, koska imuteho on jo silloin parhaimmillaan, eikä tarvitse pestä x kertaa, ennen kuin pitoa alkaa riittää.

vielä.

Nyt tässä surffatessani törmäsin tosin vielä siihen, että joissakin nettimyymälöissä toimituskulut ovat aivan älyttömät. Jos siis haluaisin kokeilla vain yhtä vaippatyyppiä, tilaan sen ja maksan vielä vaipan hintaan lisää noin kolmasosan posti- yms. maksuja.

Huoks, kertakäyttövaippoja saa lähikaupasta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä kestoilin kolmannen kanssa ja tykkäsin kovasti Kushies:n AIO vaipoista. Mutta alkuun kun kakka oli löysää, niin se helposti valui Ultran sivuista vaatteisiin, mutta kun siirryttiin isompaan kokoon 10-20kg, niin ehdoton suosikkini oli Ultra, istuu paremmin kuin Kushien:n Classic (meltein AIO). Pikkuvauva aikaan tykkäsin käyttää sisävaippaa ja Bumpy:n vaippapäällisiä. En innostunut taskuvaipoista.

Osta mieluummin taskuvaippoja. Ne ovat helppo täyttää ja täytettynä aivan yhtä helppoja kuin aio:t paitsii mukavampia kun eivät ole niin tönkköjä. Taskuvaipat myös peseytyvät puhtaammiksi, koska täyte otetaan erilleen. Täytteeksi käy mikä tahansa. Harso, hamppu, jopa vanha pyyhe, josta leikkaa sopivia paloja ja huolittelee ne. Omat suosikit ovat harso ja Fuzzy Bunz. Nyt menossa jo täyskestoilua kolmannella lapsella :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat