Seuraa 

Onko kokemuksia?

Eli One Stepin 25 iu/ml testillä testasin, ja tuloksena haalea haamu joka näkyi 5 min päästä mutta katosi 10 kuluessa kokonaan. Testin ohjeen mukaan tulos näkyy 5 min päästä ja 10 min jälkeen ei saisi enää tulkita, koska tulos voi haalistua.

Lähinnä kaipailisin omakohtaisia kokemuksia, oletteko tällaisen tuloksen saaneena olleet raskaana, onko raskaus jatkunut vai onko tullu menkat kuitenkin.

Mulla kp nyt 23/25, ovulaatiosta 9-10 päivää.

Kiitän!

5 vuotta on jo toivottu vauvaa...

Kommentit (5)

Minulla ensimmäisen IVF:n jälkeen raskaustesti näytti plussaa, mutta veritesti oli nega. Perustelivat, että voi olla, että oli yrittänyt kiinnittyä tai sitten kotitesti vain näytti jostain syystä, esim. lääkkeitten vääristämänä, plussan. Epäselväksi jäi miksi.

Kannattaa odottaa veritestin tuloksia. Ne näyttävät todellisuuden! Jos et saa rauhaa, tee kotitesti uudelleen, kun päiviä tulee 14 tai mieluummin yli.

Toivottavasti teitä on lykästänyt!!!

Voi kunpa se olisi nyt sitten sitä!!!

Sun sijassa tekisin testin huomenna tai ylihuomenna uudestaan jos oli epäselvä tulos... Ja toisaalta vielä ei edes välttämättä näykään, kun kierto on vasta tuossa vaiheessa. Noista haamuista ei oikein osaa sanoa juuta eikä jaata, toisilla on tarkoittanut juuri SITÄ ja toisilla (kuten itselläni) ei ole tarkoittanut yhtään mitään. Tsemppiä uusintatestiin, toivon todella että teillä olisi vihdoin tärpännyt!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni kemiallisen raskauden aikaan sain useisiin testeihin sain vaaleamman tai tummemman, mutta melko haalean viivan. Osassa testeistä ajan kanssa viiva haaleni entisestään, toisissa taas kuivuttuaan vahvistui. Verikokeen tulo 19, joten kehno kiinnittymisyritys lienee siellä takana. Koskaan muulloin en ole heikointakaan viivaa raskaustestiin saanut.

Toivottavasti sulla Majita jo onnistaisi, muistan sut tuolta kuumeilupuolelta hyvin!

Killa (ent. Diotima)

Miten kävi????

Kiitos onnitteluista! :) Mä muistan sut kyllä kanssa, toivottavasti teillä nyt tärppäisi!!!! Mulla tosiaan on noita haamuja tullut, roskishaamuja paljon ja muita haamuja jonkin verran... Eli on testi näyttänyt plussaa testiajan sisällä, mutta raskaana en ole ollut... Veritestillä varmistettiin samana päivänä, kun sain kerran haaaalean haamun, veritesti aivan nolla kuitenkin. Eli jostain kumman syystä ne testit voivat joskus näyttää turhaankin plussaa... Ikävä kyllä. :( Mutta teillähän ei niin käynyt, eikös niin? :)

Tuuhan pian kertoilemaan kuulumiset!!

Onnea odotukseen!!! :) Luinki vilttiksien pinosta ilouutiset, mahtava juttu!

Onko sulla siis tullut tuollasia samanlaisia haamuja eikä oo merkinneet mitään? Mulla on aiemmin tullu vain roskishaamuja, ei tällasia testiajan sisällä näkyneitä... aamulla oli jo kovinkin toiveikas olo, nyt alkaa pessimisti minussa nostaa päätään. Ei auta ku testailla uudestaan huomenna.

Kyllä minäkin vielä joskus... :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat