Vierailija

Meinasin jo luovuttaa ja antaa kaikki pieneksi tulleet vaatteet siskolle. Haikeudella niitä pakkailin pois. Mut sit päätin kuitenki pitää ne. Kyl se on jumalauta jos en yhtä 10kg saa pudotettua!!!!!

Ja maksakoot paljon painonvartijat ja terveellinen ruoka. Eipä mee rahaa herkkuihin. Ja lapsellekkin parempi. Ens keväänä kävelen ulos aurinkoon kolme kokoa pienemmissä vaatteissa ja aion pitkästä aikaa nauttia kesästä bikineissä!!!! Aah olen niin onnellinen tästä päätöksestä. Musta tuntuu että tällakertaa onnistun. Haluan onnistua =D

Kommentit (14)

vastaavasti enemmän? Mikä siinä kävelyssä, lenkkeilyssä, juoksussa ja pyöräilyssä maksaa? Vai eikö sitä voi tehdä ilman kunnon merkkivehkeitä, sykemittareita yms? Raha on kyllä tekosyy lihavuuteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muuta en ole tehny ku jättäny herkut pois. Ja lisänny liikuntaa entisestään. Liikun siis enemmän kun kulutan. ja ihan pihahommia tekemällä sekä pyöräilemällä on nää kilot karissu! Syksyllä taas jatkuu jumpat sekä salihommat.

Normaali ruoka mitä tähänki asti, aika terveellisesti olen tähänki asti syöny.

Herkkkujaki oon kyllä syöny, mutta kuluttanu joko ne etukäteen tai seuraavanapäivänä pois.

Ihanaa ku ihmiset huomaa et ootpa hoikistunu! Mittanauhaki kertoo aika paljon jo vyötärö -10cm! rinnanalta -7cm;) jne.. useampi sentti jokapuolelta kehoa ja sen huomaa. Rasvaa on siis lähteny ja kunnolla.

Ja vaatteet joita 2kk sitten ostin kesää varten on isoja, vyötä saa käyttää kaikissa vaatteissa et pysyy päällä sekä vyöhän tein uusia reikiä ja kaikki paidat näyttää teltoilta.

Pääsee syksyllä ostamaan uusia vaatteita kokoa 36 ja S.

Onnea painonpudotukseen!

Itse kun olin 3kk kiloklubissa, niin ruokalaskut olivat ihan hirveän isoja. Paljon hedelmiä, vihanneksia yms. Kaikki runsaskuituiset tuotteet on kalliimpia kuin tavalliset yms yms. Silloin en ostanut nakkeja tai muita tuollaisia tuotteita. Maustamattomia broilersuikaleita tai -fileitä. Ne maksaa enemmän kuin marinoidut. Näitä esimerkkejä on paljon.

Minä en voi syödä edes pieniä määriä makkaroita yms. halpa paskaruokia tai lihon rutosti.

Nyt ruokavalio koostuu kaikesta terveellisestä ja liikuntaa 3krt viikossa. Mitat 162cm/66kg ja annoskokoja olisi pienennettävä entisestään. Ruokalaskut ovat isoja! Eivätkä sisällä mitään epäoleellista tai epäterveellistä.

Kävelepä kauppaan, ja osta kassi jossa on:

-kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaattia, omenaa, banaania, viinirypäleitä, porkkanaa, kukkakaalia, lohta/muuta tuore kalaa, naudan lihaa ja kanaa

ja sitten toinen kassi jossa:

-lenkkiä, lihapiirakkaa, ranskanleipää, makaroonia, sika-nauta jauhelihaa, nakkeja ja kalapuikkoja

Kuitenkin oman kokemukseni mukaan esimerkiksi hedelmät ovat aika kalliita. Ja tärkein rahan meno mun laihdutuksessa on tuo painonvartijat. Tiedän, että laihdutukseen ei niitä painonvartijoita tarvita, mutta minä tarvitsen..... Nuorena laihdutin heidän avullaan 20kg, mutta sillon nopeasti ja tulokset ei pysyviä. Nyt haluan pysyviä tuloksia hitaasti. Mutta tarvitsen ryhmää ympärilleni. Olen niin heikko :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat