Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen hoitovapaalla mutta meidän suhde on tikittävä aikapommi. Jos räjähdän ennen kuin ehdin mennä takaisin töihin, mistä saan rahaa elämiseen ja laskujen maksuun? Hoitovapaallahan sitä rahaa ei todellakaan tule mistään mitään... Talo myyntiin heti mutta myyntiajat on melko pitkiä nykyään joten mikä laina olisi edullisinta? Voisin sitten maksaa pois kun talo myyty.. Vai kannattaako ottaa paskaa niskaan niin pitkään kun pääsen takaisin omilleni eli ensi vuoteen? Voi kun pää taitaa räjähtää näitä miettiessä :(

Kommentit (8)

Mies juo päivittäin, käy kyllä töissä mutta ikinä ei osallistu lastenhoitoon(alle 3v molemmat); ei ole ikinä antanut ruokia, vaihtanut vaippoja, pessyt pyllyjä, nukuttanut, herännyt aamulla että olisin saanut nukkua univelkoja pois. Huutaa ja kiroilee vanhemmalle kun sotkee hänen paperinsa ja tavaransa.. Ei koskaan siivoa, valittaa ja vittuilee vain sohvalta maaten kun aina on niin sotkuista. Me ei puhuta mistään, ei hellyyttä, seksiä pitäisi saada vähän väliä mikä minua ei kiinnosta pätkääkään. Kaikki tunteet miestä kohtaan on yksinkertaisesti kuolleet. Yhdessä ollaan oltu pitkästi päälle kymmenen vuotta.

Tässä nyt muutamia syitä mainitakseni... Niin ja varmasti heittäytyy niin hankalaksi kuin mahdollista kun joskus uskallan ottaa asian pöydälle

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tilanne on vain se että mies vie varmasti mennessään tv:n, pyykkikoneen, digiboxin, imurin... Mä oon maksanu aina ruuat ja lainat niin mies on sit ostanu muut. Kannattaa asua avoliitossa :(

ap

että miehesi vie kaikki kodinkoneet, jos sinä olet maksanut ruuat ja hän koneet. Ethän sinäkään voi niitä ruokia sen vatsamakkaroista takaisin ottaa. Vai onko se muka uhannut niin? Erot on kyllä tosi syvältä... Oman eroni jälkeen sain kyllä tosi paljon omilta sukulaisilta ja ystäviltä lahjoituksia, mm. sohvan ja pesukoneen, kun olin huonossa rahatilanteessa.

Kun sulla on lapsiakin, uskoisin että sossu auttaa helposti, jos päätät erota nyt kotiäitiaikana. Itse eroamiseen en osaa neuvoa, ne on jokaisen omia asioita, jotka vaan itse osaa päättää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat