Vierailija

Olimme pitkästä aikaa puistossa kun sattui olemaan sateeton aamu täällä meillä ja puistossa oli yllättäen muitakin. Ennestään tuntematon äiti oli hiekkalaatikolla pienen poikansa kanssa, poika oli ehkä noin 4vee.

Poika huitaisi todella kovaa vieressä kyykkivää tyttöä kun tyttö vahingossa jalkaansa siirtäessään astui pojan tekemälle " autotielle" , jota pitkin päryytti menemään pikkuautolla.

Pojan äiti reakoi nopeasti ja nappasi poikaa käsivarresta ja sanoi:

- ei saa perkule lyödä, eikö tästä ole puhuttu!

- mutta lyö isikin, poika vastasi kovaan ääneen.

- joo, mutta isi lyökin niin ettei muut näe, se on ihan eri asia, äiti vastasi.

Tämä muutaman sanan vaihto kyllä kouraisi sydämestäni todella syvältä. Seisoin aivan vieressä kun poikani leikki traktorillaan siinä hiekkiksen reunalla. Tuntuu tosi pahalta.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sä kykenet nimettömänä huomauttelemaan kielioppivirheistä;

Mutta et toimimaan esim,tän ketjun aiheeseen liittyvässä asiassa - että olet aika luuseri

Kävi päälleni nyrkein, otin häntä käsistä kiinni ja estin lyömisen. Sanoin hänelle, " minua sinä et lyö" johon poika tokaisin " lyöthän säkin mua" . Ja voin vannoa, etten ikinä, koskaan ole lyönyt lastani.

Tuo oli tietty eri asia, kun äiti puolustautui...todella surullista.

Mä tiputan sut,ja sanon et työssäni nään aika pahoja juttuja, mitä sä et uskos edes olevan olemassa - mutta luule sä vaan kaikkea provoks ja pidä ne silmät ummessa

eläintarhassa kuultua:

lapsi: " saako noita karhuja syöttää?"

isä: " ei saa, mutta heitä vaan niille tätä leipää kun kukaan ei näe" ...

Niimpä niin...eihän siinä ollutkaan kun muita katsojia ja noinko lapselle opetetaan sääntöjä? saa

rikkoa kunhan muut eivät näe...Tai lyödä jos kukaan ei näe...

NIIMPÄ! :D

T: 6

Ps. samaa mieltä kuin 8, siksi en kommentoinut aihetta mitenkään. Tottakai tällaista varmaan tapahtuu, mutta kukaan ei sano noin ääneen puistossa muiden kuullen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat