Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapseni isä oli taas laittanut valokuvat nettialbumiin ja julkaissut ne netissä. Yleensä laittaa lomakuvia, nyt oli synttärikuvat.

En pidä siitä että kuvat ovat jossain netissä. Omalle pärställeen voi tehdä mitä haluaa, mutta siellä ovat mm. minun ja lapseni kuvat, enkä vain pidä siitä että ne ovat periaatteessa yleisesti saatavissa.

Tiedän, että kukaan ei "noin vain" löydä niitä. Toisaalta kuka vaan saa ne käsiinsä jos osaa etsiä.

Tästäpä seurasi taas katkera riita minun ja eksän välillä. Olen hullu ja nipottava ämmä. Kuulemma kukaan ei välitä ovatko kuvat netissä vai ei, kaikkien kuvat ovat kuulemma nykyään netissä.

Huokaus.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuvia yleisessä netissä. Kuvia olen laittanut kutsublogiin, jota pääsevät lukemaan vain sinne kutsutut. Eip tuokaan ole ihan 100-varmaa, mutta parempi kuin yleinen.

Lupaa pitää kysyä kuvista, ja itse en halua, että lasten kuvat ovat netissä näkyvillä. Kaverini mm laittoin facebookiin meidän perheestä ja kodistamme kuvia omille sivuilleen, ja pyysin häntä poistamaan ne.

pidä siitä, että hänen lastensa kuvia on äidin laittamana netissä. Lapset asuvat äidillään. Mieheni on kuitenkin ajatellut, ettei ala asiasta tappelemaan äidin kanssa.

Tai mä olen ainakin ihan samanlainen. En missään tapauksessa halua, että kuviani löytyy netistä, ja kun saan lapsia, en todellakaan missään tapauksessa laita varsinkaan heidän kuviaan nettiin. Mä voin tulla riitelemään sun puolelle.

Omia kuvia laittakoon ken haluaa, mutta mielestäni on törkeää laittaa toisten kuvia lupaa kysymättä esim. facebookiin. Minunkin kaverini oli laittanut meidän lasten kuvia, pyysin poistamaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat