Vierailija

Meillä on vauvalla 5 kk paha atooppinen ihottuma ja ilmavaivoja ja hän on kovin itkuinen eikä nuku kuin lyhyitä pätkiä öisinkään.

Lääkärit antavat vaan erilaisia rasvoja ja käskevät aloittaa kiinteät ja lopettaa imetyksen pian.

Olen kuullut, että jotkut ovat saaneet apua vyöhyketerapiasta, mutta käykö se tällaiseen vaivaan? Itse suhtaudun vähän epäillen tuollaiseen ei-lääketieteelliseen, mutta olen valmis kokeilemaan tässä tilanteessa kaikkea.

Onko jollainen kokemuksia ja onko suositella vyöhyketerapeuttia pk-seudulta?

Kommentit (9)

Oletko ajatellut mistä ihottuma voi tulla ? Jos kerran on vatsavaivojakin tulee omasta kokemuksesta heti mielaan allerginen lapsi ! Imetätkö lasta vielä ? onko itselläsi tai isällä allergioita ? Mitä lapsi muuta syö ? Kartottaisin lapsen ruokavaliosta maidon aiheuttamat reaktiot ( jos imetät ole ilman maitotuotteita 2vk jolloin eron huomaa ) sekä viljat -yksi kerrallaan . Näin tätä on hieman vaikea selittää mutta kehoittaisin myös ottamaan yhteyttä lastenlääkäriin . Myös neuvolasta lääkäriltä saa lähetteen lastenpolille jatkotutkimuksiin - joskus helpommin joskus vaatimalla !

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tyttö itki koko sen ajan, eikä olisi halunnut hierontaa. Me emme saaneet siitä mitää hyötyä, mutta se olikin ainut kerta kun kävimme.

Ongelmana oli vatsavaivat ja ummetus . Tyttö kuunteli koko toimituksen aina hiljaa kunnes joka krt hoidon ollessa melkein loppu alkoi suoli toimia ! Ja meille siitä oli apua . Tosin kuten terapeuttikin epäili tytön ongelmat johtuivat allergioista ja helpottivat kun syy löydettiin . Meillä tämä terapeutti ottaa vauvat vastaan ILMAISEKSI koska haluaa auttaa vauvoja ja perheitä !

mutta silloin pitää käydä tiheään tahtiin 3-5 kertaa. Yksi kerta ei riitä.

Atoopikoilla on usein allergioita. En usko että vyöhyketerapia auttaa allergioihin, vaan allergeenit pitäisi selvittää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat