Seuraa 

Mita pojat haluaa?

Tuli tuossa saatua tieto etta ensimmainen oma vauva olis poika.

Itse naisvaltasessa perheessa kasvaneena en oikein tieda etta mita pikku pojat haluaa.

Millasista leluista ne tykkaa. Minkalainen aiti ois kiva aiti. Millainen maailma pojilla on esim. koulussa ja kerhossa.

Apua, en tieda juuri mitaan pikku pojista

Kommentit (8)

Välillä tullaan äitin syliin, halitaan ja pusutellaan sitten taas jatketaan touhuja...

Kiinostuksen kohteet vaihtuu meillä usein, mutta se mikä kiinnostaa sitä maailmaa eletään täysillä! Alkuksi taisi olla traktorit, sitten dinosaurukset jne. Nyt kun poika 6-vuotta Transformerit on kova juttu. Kummasti sitä itsekkin tässä on oppinut kaikenlaista Duel Mastersseista ja Pokemoneista... Asioista, joita ei tiennyt olevan olemassakaan ;)

Sinullakin on tiedossa mielenkiintoiset vuodet! Nauti niistä, aika kun kulkee siivillä...

eli siis jos huone olis täynnä pelkkiä autoja niin ei muuta tarvis. on kyllä jo neljä. autojaautoja autoja.. mulla alkaa noi autot tulee jo korvista ulos. Tietää kaikkien autojen merkitki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onnea matkaan, siitä tulee hauskaa :)

Meidän pojalla kiinnostuksen kohteet ovat olleet - tässä järjestyksessä -

- autot

- työkoneet (kaivurit, " akkorit" , kaikenlaiset maansiirtovehkeet...)

- meriropsot ja ritarit

- avaruus ja tieteisjutut: planeetat, Tähtien sota, robotit...

- beyblade-hyrrät

- kortit: Pokemon ja Duel Masters

- B-daman-lelut

Koko ajan rinnalla on kulkenut vahva kiinnostus luontoon, erityisesti ötököihin. Siinä on äidinkin hämähäkkikammo unohtunut ja parhaat ötökkäpaikat tulleet löydetyiksi...

Leluista ykkönen ovat legot. Muutakin kamaa meillä on, mutta se on ollut enemmän tai vähemmän kertakäyttöistä. Legot ovat olleet kovassa käytössä koko ajan, ja niistä erityisesti Bioniclet, joilla poika alkoi rakennella 3-vuotiaana ja rakentaa yhä vaan (nyt 8).

Itsekin naisvaltaisessa perheessä kasvanut mutta nyt on kolme omaa poikaa. Ja jokainen niistä on erilainen. Yksi rakastaa legoja, toinen autoja. Kyllä sinä opit lapsesi tuntemaan, vaikea sitä on etukäteen tietää :)

Ja omat vanhat My Little Ponyni on ahkerassa käytössä mummolassa kylpyleluina ja myös autojen törmäilyesteinä ;)

On pari nukkeakin joilla leikkii, mutta kyllä kiinnostaa aseetkin jo varhasesta!

Mää luulen että meillä pojat tykkää (ainakin lapsena) kun äiti on tällänen kova leikkimään ja keksimään piilopaikkoja ja luolia. Kiipeilyä vielä pelkään, mutta se menee vissiin parissa vuodessa ohi kun pojat oppii kunnolla kiipeileen. Sitten varmaan rakennan puumajan, voi sielä pojat sitten juoda leikisti teetä!

Meillä lapset tykkää juoksemisesta ja vauhdista, kun heitellään ja opetellaan kuperkeikkoja.

Mulle on tärkeetä osallistua, ei se ole vaikeeta olla poikien äiti! Itse tykkään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat