Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Poikkeuksena oma mies ja pienet lapset (omat), mutta isompia omia lapsianikaan en tykkää halata enkä vieraita lapsia. Saati sitten aikuisia, en esim omaa siskoani joka muuten on läheinen ja tärkeä ihminen.

Sivut

Kommentit (48)

Onko lapsuudenkodissasi halattu? Piilossa vai avoimesti? Onko halaaminen ollut kiellettyä tai onko halattu väkisin?

Ihminen luontaisesti kaipaa läheisyyttä, ja sinunkin on ollut pakko sitä harjoittaa ainakin miehesi kanssa kun kerta olette lapsia saanut aikaan.

Pitkään, nopeasti ja paljon!

Mää oon hulluna kosketukseen. Varsinainen hiplaaja.. Tänäänkin olen ottanu lapsia vähän väliä syliin, haliin. Monesti illalla me ryhmähalataan! Tänään kun laitoin lapsia nukkuun meijän 2- vuotias halusi porukkahalin. Ja mikäs siinä! HALATAAN!!!!!

Kun ollaan kotona niin kosketan kamalasti miestä kun kyselen päivän kulusta. Se tykkää paijaamisesta siinä missä koirakin! Ja lapsia on ihana kutitella sylissä ja rutistaa poskista kun lepertelee.

Nytkin tekis mieli halata! No, lapset herää kohta ja pääsee taas halitteleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joku täällä puhuu ettei yhtään tykkää suudella edes miestään. Aika outoa?

Mutta täällä outoa ei saa olla edes se että joku ei tykkää imeä toisen alapäätä.

Mun mielestä suulle suutelu on luonnollista.

Tiesitkö sinä kuka et tykkää suutelemisesta että sulla TÄYTYY olla joku trauma sen taustalla. Kukaan normaali ihminen ei käyttäydy noin.

Sanottiin mulle kun kritisoin alapään nuolemisen luonnollisuutta.

Eli että täytyy olla trauma jos ei tykkää toisen persettä haistella.

Mulla on yksi kaveri joka on kova halailemaan, se ahdistaa mua, tekis mieli tyrkätä sitä kun se tulee kaulailemaan. Ei ole edes mikään hyvä kaveri.

En kestä ollenkaan puolituttuja tai ihan vieraita, jotka tulevat halailemaan. Viimeksi yksillä synttäreillä minua tuli halaamaan nainen, jota en ikinä ennen ollut nähnyt. Tiesin kyllä hänet ja mieheni tuntee hänet ja hänen miehensä oikein hyvinkin. Minusta se oli kauhean teennäistä ja todellakin ahdistavaa. Jäykistyn ihan, jos joku yrittää halata.

Osittain uskon " halaus-inhon" johtuvan luonteesta, osittain myös tottumuksesta.

Siskoni on ihan hirveä halailija :D Kaverit, sukulaiset... Kaikki halitaan. Minä olen saanut onneksi vapautuksen, en vain tykkää.

Eli sisko on päinvastainen kuin minä.

Meillä kotona halailtiin perheen kesken ihan keskiverrosti. Ei paljoa, ei vähän. Sukulaisia aina, koska heitä nähtiin pitkän välimatkan takia harvemmin.

Lisään halauspoikkeuslistaani mummoni. Häntä halaan, koska tiedän sen olevan hänelle erityisen tärkeää.

Toivon myös että lapseni jatkavat nyt jo hyvin alkanutta halimis tietä:)

Maailma kovenee ja kylmistyy kokoajan:(

Joten hali päivässä pitää mielen pirteänä:)

Läheisyys kammoiset kyräilijät kannattaa kuitenkin opetella halaamaan:)Niin ehkä se aurinko paistaa teidänkin yksinäiseen arkeen joskus....T:Siirappi;)

Nyt aikuisena en erityisemmin tarvitse kosketusta, mutta HALUAN halailla, sillä se on ihana lämmin tapa osoittaa välittämistä ja saada läheisyyttä. Jotenkin aina tiesin, että vanhempani rakastavat mua, mutta en halua samaa lapsilleni: halaan, pussailen ja sanon rakastavani! Kylmää olla ilman haleja...

siis halaan ja pussaan samalla johonkin poskeen, otsaan tms. mihin nyt sattuu osumaan... esim. jos hyvästellään ja toinen on lähdössä pitkäksi aikaa ulkomaille tms.

tosi hankala, koska monet ymmärtää sen ihan väärin... sukupuolesta riippumatta.

Joten pitää yrittää vaan muistuttaa isteään sitä että Suomessa tätä ei tajuta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat