Vierailija

Sivut

Kommentit (115)

Jos parisuhde muuten tyydyttää niin mikäs siinä että käy välillä sun luona :)

Mutta mieluummin minä pidän sen miehen kainalossa vaikka jouluaattona katselemassa kun lapset avaa lahjojaan. Pari panoa sun kanssa on pieni hinta siitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että joskus vaan haluttaa, ilman, että olisi kamalasti ongelmia elämässä. Ja jos ei oli vakikumppania, niin silloin tulee käytettyä kertakäyttökamaa. Ei ap luule, että nämä teidän miehet sitä rakastaisi. Ilo on varmasti ollut molemminpuolinen :)

T: ei ap

Joten se jonka alapää dunkkaa sillille ei todellakaan ole ap. vaan ihan joku muu.

Ja nyt tulin käväseen pikaisesti olen lähdössä matkalle ja tähän en enää osallistu.

saattavat sanoa että seksi lopahti lapsen tuloon ja raskausaikana tilanne muuttui ja sitten kun lapsi oli vähän kasvanut niin seksi palasi melkein entiselleen mutta lopahti taas kun seuraavaa odotti.

Tätä en ymmärrä että nainen " suostuu" seksiin vain jos on vauvakuume päällä muutoin ei kiinnosta.

ja kaikille tiedoksi hän ei ole ap ja tietää sen itsekin.

Ehkäpä hän haluaisi olla housuissani ja kokea mitä on villi ja vapaa estoton rakastelu.

Ap

Vierailija:

Lainaus:

Tekin tässä syyttelette ap:tä ja yksi jopa haluaa esiintyä minuna joka nyt tänään paljastin kirjoittaneeni että minä makaisin varattujen kanssa. EVVK kenenkään ukot.

Todellakin siinä baaritiskillä voi kaverukset keskenään kännissä jorista kaikenlaista jopa kertoa siitä että muija pihtaa ja pitäs päästä panolle.

Yksinäisyys?Sitoutumiskammo?Et saa ketään?

Vierailija:

Lainaus:

eikä kuulemma seksi huvittanut ku velvollisuudesta ehkä kerran kuussa. mies olikin yllättynyt minun aktiivisuudestani, sekä siitä että seksiä on muulloinkin ku lauantaina saunan jälkeen se hikinen 5 min peiton alla. mies myös ihmetteli sitä kuinka raskaanakin minua seksi kiinnostaa yhtä lailla.

joten olenko minäkin joku maksullinen??? vit** mitä ihme ihmisiä täällä oikeen on..

itselleen joku yhtä innoton, niin ei sit tarvis itkeä täällä kuinka mies pettää ku kotona ei homma toimi vaikka kuinka ehdottaa. En minäkään jaksais sahata pelkkää lähetyssaarnaajaa vuosikausia, haloo!!!

Minä luulen, että kuitenkin aika vähän. Nykyisin, kun seksiä tunkee joka tuutista. Meillä ainakin on aina kuulunut ihan normaaliin seksiin suuseksi ja eri asennot. Enkä ole koskaan kokenut itseäni erikoisen " avoimeksi" tai " luovaksi" . Samoin kavereillani (joiden kanssa asiasta on puhuttu). Tuo " vain-ja-ainoastaan-lähetyssaarnaja-asento" taitaa olla enemmänkin sellainen vähitellen historiaan jäävä myytti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat