Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Exä hakee aina eri paikkakunnalta lapsensa viikonlopuksi. Saa tähän matkakorvausta. Meitä ei voi ottaa kyytiin samalla jotta pääsisimme toiselle paikkakunnalle viikonlopuksi. Se ei käy. Kumminkin minun pitäisi tuoda lapsi samalla kun menen junan kanssa sinne, kerran joka tapauksessa olen sinne menossa. Samalla tavalla hän on sinne menossa eikä me päästä samalla kyydillä

Kommentit (6)

kerran isä saa siitä korvaukset? Onko mitään järkeä että hän ajaa autolla edellä ja me mennään junalla perässä? Näin on asia ollut ties kuinka kauan ja nyt kun ollaan junalla menossa sinne niin pitäisi samalla viedä lapsi. Saa kyllä tulla itse hakemaan niinku tähänkin saakka, eri juttu jos päästäisiin joskus hänen kyydillään

Että miksi hänen pitää ajaa autolla monen sadan kilometrin matka vaikka me ollaan joka tapauksessa menossa sinne. Joudummehan mekin menemään junan kanssa samanmoinen matka vaikka hän on joka tapauksessa tulossa tänne ja menossa samaan paikkaan. Me ei tod saada korvauksia matkoista, hän saa. Matka junassa pienen lapsen kanssa ei ole helppoa. Hänelle pitäisi palvelus tehdä vaikkei huoli kyytiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat