Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla siis klamydia. Oireina valkovuoto, kipu ristiselässä ja virtsavaivaa ja kutinaa. Miten nopeasti antibioottikuuri tehoaa tähän? Mä en jaksa näitä oireita. Lapsettomuuden riski?

Miehellä näyte negatiivinen. Mitäs nyt tehdään? Eikö olis silti järkevää et hänkin söis kuurin? Suostuukohan lääkäri kirjoittamaan sen?

Kommentit (11)

Oli ollut miehellä (ei tiennyt) ja tarttui minuun kun ensimmäistä kertaa rakastelimme.

Lääkärissä käynnillä sain kuurin joka syötiin olikos nyt ihan yhtenä vai kahtena päivänä ja nopeasti katosi. Eli sain ärhäkän lääkkeen jota ei tarvinnut syödä kuin sen 1-2 ja se jäi vaikuttamaan. Miestä kehotettiin myös tutkimuksiin... mutta meillä mieheni olikin käynyt myös vaivoistaan lääkärissä ja saatiin tieto aika lailla yhtä aikaan. Mies sai viikon lääkekuurin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ollaan nykyisen miehen kanssa oltu yhdessä vasta vajaa 2 kk. Exä on saattanut pettää mua ihan suhteen lopussa (oikeastaan toivon tätä, kun silloin mulla ei olis kerinny olemaan tätä tautia niin kauaa..) Mä en siis yhtään tiedä vaikka tää ois ollu mulla jo vaikka 2 vuotta. Exä kumminkin kieltää pettäneensä vaikka kovasti toivoin ja perustelin miksi haluisin tietää ja sanoin etten siitä suutu... No, ei voi mitään, tauti nyt on kumminkin.

Oireet kumminkin alkoivat todenteolla vasta muutama viikko sitten.. Sitä ennen oli ehkä ajoittaista kutinaa tai jotain muuta pientä mihin en kiinnittänyt huomiota.

Nykyisen kanssa ollaan käytetty alkuaika vallan kondomia, mutta suuseksiä ollaan kyllä harrastettu, siksipä just mietin, että onhan miehellä riski siltikin tähän klamydiaan, mahtasko joku lekuri kirjoittaa kuurin silti, varmuuden vuoksi?

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat