Vierailija

Kirjoitin tuon " Miten löytää ihminen nimen perusteella" ketjun mutta kukaan ei oikein ottanut vielä kantaa tuohon, että miten löytyneisiin lapsiin suhtaudutaan. Syyllistetäänkö äitiä? Voiko isäsuhteen rakentaa isompaan lapseen?

Miltä sinusta tuntuisi jos miehelläsi olisikin lapsi jo olemassa ja asia paljastuisi kaikille vasta nyt?

Kommentit (7)

löytyisi salainen lapsi jostain. Olisihan se tietysti aika järkytys, suurempi järkytys olisi jos löytyisi mieheni vauva jostain muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Äitiä syyllistettiin tosi rankasti, koska pakeni kun sai tietää raskaudestaan. Ihan myönsi sen.

Koitin rohkaista exääni luomaan suhdetta lapseen, mutta välimatka ja viha lapsen äitiin esti sen.

Nykytilanteesta en tiedä.

Ja rohkaisin exää siksi, että salaa toivon vieläkin, että biologinen isäni kaivaisi minut esiin.

Mietin asiaa siltä kannalta että mieheni on " salainen" lapsi. On tunnustettu aikanaan, mutta mitä mahtaisi isän nyk perhe ajatella jos nyt kävisi ilmi että on lapsi jossakin?...Emmehän me voi tietää mikä tilanne on ja onko perillisestä siellä päässä puhuttu vai salattu.

Hän oli oikeasti erehtynyt henkilöstä ja lopetti vasta kun sanoin meneväni poliisille asian takia. Tuli ihan kamala olo, kun joku tuntematon mies väittää olevansa isäni. :(

Tässä tapauksessa vain minä tiedän kuka on isä eli lasta ei ole tunnustettu. Siinä vaiheessa kun raskaus selvisi laitoin välit poikki, iski paniikki ja ehkä jotenkin häpesin sitä että minulle kävi niin. Varsinkin kun tyyppi oli melkoinen, no, ei mitenkään säästellyt itseään ;). Meillä oli siis melkein kolme vuotta kestävä suhde, vapaa sellainen. En tainnut välittää vaikka hänellä oli muitakin hoitoja samalla, en tiedä kyllä oliko. Parikymppisenä opiskelijana asioihin suhtautuu hiukan vapaammin kuin nyt. Tavallaan rakastin häntä mutta tiesin että yhteiselo olisi mahdotonta luonne-erojen takia enkä olisi kestänyt varmaankaan sitä, että hänellä olisi ollut muita suhteita minun jälkeeni (siis julkisia). Kuvittelin, että olisi parempi katkaista välit kokonaan ja niin teinkin. Olimme kyllä väleissä kun viimeksi puhuimme puhelimessa eli en usko, että hänellä on syytä vihata minua - paitsi ehkä sitten kun saa tietää mitä olen salannut..

Helpottavaa kuitenkin ettei kukaan ole vielä ihan tuominnut minua/lasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat