Vierailija

haluaisin antaa suu seksiä vaimo ei tykkää entä muut

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuin saada, hänestä on ihana saada mut voihkimaan kaarella ja tehdä kielellä ja sormilla orkku ennen kuin antaa oman vehkeensä mulle. Ja silloin sitä vasta kerjätäänkin sisään, kun ensin on saanut orkun kieli- ja sormityöllä/dildolla. Minustakin parasta on lipsuttelu kielellä yhdistettynä sormien/dildon sisään laittoon kuin ihan pelkkä kielityö. Kokeile jos naisesi tykkäisi sillä tavalla suuseksistä? Kysy vaikka ensin, että mitä jos kokeiltaisiin tällaista, se voisi tuntua hyvältä. Ja jos toinen epäröi, niin sano että toinen voi koska vaan osoitta käsillään tai sanoa jos haluaa että lopetat. Niin sitä voi toinen tällöin kokeilla ilman mitään paineita.

Osa miehistä oli jopa hyvin kovakouraisia. Nykyinen mies sai aikoinaan ylipuhuttua vaikka kieltäydyin monta kertaa. Se olikin jotain ihan uskomatonta. Hän osaa käyttää kieltää ja käyttää myös sormiaan samalla. Joskus dildoa. Itse en lämpene pelkästä nuoleskelusta vaan haluan, että sisällä on samalla jotain. Hän on taitava ja kuuntelee hengitystäni, voihkaisujani ja muistaa ne. Jos jostain hänen tekemästään ei ääntä lähde, niin hän muuttaa taktiikkaa. Hänen kanssaan olen ensimmäiset suuseksiorgasmitkin saanut.

Eli itse veikkaisin, että se on aika paljon siitä kiinni, minkälainen nuoleskelija mies on. Jos nainen tykkää ja nauttii niin suuseksi on ihanaa, mutta jos ei tunnu hyvältä niin ei sitä halua.

Jotkut myös voivat pelätä, että alapää haisee, ovat ujoja jne.

suuseksiä oikein, eli tarpeeksi hellästi runnomatta paikkoja. Jostain syystä vallalla on (ilmeisesti seksivideoista saatu) käsitys, että klittaa pitää imeä ja nuolla kovaa, samoin sormettaa kunnolla. Ei-ei-ei. Klitta on todella herkkä elin, ja parhaiten se kiihottuu pienistä pehmeistä kosketuksista. Häpyhuulien ja emättimen imeminen on turn-off. Klitan hitonmoinen imeminen ja sormetus on turn-off. Pehmeät hyväilyt pehmeillä huulilla ja pehmeällä kielellä taas turn-on. Kielenpääkin voi olla liian kova, jos kieli on jännitetty kovaksi. Eli pehmeitä lipaisuja, kiitos. Lähempänä orkkua otteita voi sitten hieman koventaa ja nopeuttaa ja orkun aikana myös. Näin ainakin minulla.

Surkeimpia suuseksin antajia minulla on olleet miehet, jotka ovat kuvitelleet olevansa siinä virtuooseja (jokainen nainen on saanut, haluan aina tyydyttää naisen ensin suulla ja muuta p--kaa). Voin kyllä kuvitella, että nainen feikkaa orkun hyvin nopeasti joutuessaan sellaiseen käsittelyyn. Että pääsee eroon siitä räpellyksestä:)

Mies osaa todella asiansa. Itse kun en yhdynnästä saa orgasmia. Itse en halua antaa. Mieheni ei saa helposti, ellei sitten samalla nuole minua.

Kaikesta muusta ns. normaalista (eli sormeilusta, panosta peppuun asti) tykkään mutta ikinä en ole oppinut nauttimaan suuseksistä saavana osapauolena. Tykkään kyllä itse ottaa suihin mieheltä mikäli siitä ei joka kertaista tapaa tule mutta en tiedä mikä siin on etten ole itse innostunut saamaan sitä. Miehet joiden kanssa olen sitä kuitenkin harrastanut, on ollut erilaisia mutta kaikki kuitenkin tarpeeksi helliä omaan makuuni...silti ei mulle maistu.

Uskon että ne naiset jotka eivät kielihoidosta pidä eivät ole yksinkertaisesti koskaan saaneet sitä mieheltä joka taidon osaa. Jos nainen vain on muutoin sinut itsensä kanssa ei voi olla saamatta ihanaa orgasmia kunhan vain mies osaa homman (ja jos ei osaa voi aina toista ohjailla oikeaan suuntaan). Onnettomien räpeltäjien kanssa on turha edes suusekstailla.

N39

Tosi kurja tilanne teillä.=(

Auttaisiko jos tarjoutuisit ensin tekemän suuseksiä hänelle ja jos hän nauttisi sitä, niin luulisi että hänkin sitten tekisi mielellään sinulle vastavuoroisesti. Onko miehesi kiinnostunut itse saamaan suuseksiä?

No ainakin sormettamista olisi sun hyvä saada, jotta saisit orgasmin siten vaikka ennen yhdyntää. Olisi miehestäkin varmaan ihanaa, kun näkisi sun saavan ja nauttivan todella ja sen jälkeenhän paikat olisi ihana mrkinä kun hän tulisi sisään.

Meillä mies on aina tykännyt antaa suuseksiä, ja saan sillä orgasmin yhdessä kun sormia/dildon laittaa sisään (yhdynnässä olen tosi tosi harvoin saanut), mutta olen opettanut hänet tekemään sormillakin orgasmin. Se oli aluksi vaikeampaa, kun hän ei meinannut osata tehdä sitä tarpeeksi kevytsormisesti ja tekniikkaakin piti opettaa, mutta nyt osaa. Nautin siitäkin todella, kun sillä saa kivasti vaihtelua seksiin. Suuseksiinkin voi kyllästyä, jos sitä on koko ajan, " sormettaminen" on välillä ihanaa. Nainen on seksissä mielestäni vielä enemmän sellainen, että tarvii vaihtelua. Miehet taas helposti käyttää aina samaa (toimivaa) tekniikkaa, mutta naiselle siitä tulee pian puuduttavaa. Ainakin orgarmien laatu kärsii, kun yllätysmomentti (se vaihtelu siis pitkässä parisuhteessa) seksissä puuttuu.

Eikö auttaisi, jos sanoisit miehellesi suoraan, että et saa yhdynnässä orgasmia/seksissä lainkaan, jos hän ei ensin tee sinua valmiiksi eli anna orgasmia sormilla tai suulla. Kyllä kai hän haluaa että sinäkin saat orgasmin? Kannattaa vain avoimesti puhua asiasta, muuten on jatkossakin aika kurja kohtalo sulla. Itse olen kiukkuinen kuin ampiainen, jos en saa orgasmia seksissä, jos olen sen tarpeessa (aina en ole, silloin harrastetaan tuota kuvaamaasi pikaseksiä, missä en saa siis itse orgasmia mutta tunnetasolla kylläkin tyydytystä miehen orgasmista).

Vierailija:

Lainaus:

Auttaisiko jos tarjoutuisit ensin tekemän suuseksiä hänelle ja jos hän nauttisi sitä, niin luulisi että hänkin sitten tekisi mielellään sinulle vastavuoroisesti. Onko miehesi kiinnostunut itse saamaan suuseksiä?

Eikö auttaisi, jos sanoisit miehellesi suoraan, että et saa yhdynnässä orgasmia/seksissä lainkaan, jos hän ei ensin tee sinua valmiiksi eli anna orgasmia sormilla tai suulla. Kyllä kai hän haluaa että sinäkin saat orgasmin? Kannattaa vain avoimesti puhua asiasta, muuten on jatkossakin aika kurja kohtalo sulla. Itse olen kiukkuinen kuin ampiainen, jos en saa orgasmia seksissä.

Ei ole auttanut se että ensin miehelle. Mies saa suuseksiä, josta hän itse pitää tosi paljon. Meillä on suuseksiä silloinkin kun ei ole täyttä seksiä eli parina iltana viikossa mies pelkästään saa suuhoitoa, minä en mitään. Mies ottaa hyvin mielellään vastaan, mutta ei itse halua antaa, koska se olisi hänen mielestään ällöttävää. On sanonut tämän, sanoi jo heti suhteen aluksi.

Olen sanonut miehelle monesti, että nyt ei seksistä tule mitään kun en ole tarpeeksi kiihottunut, niin mies vaan että no oi voi, ehkä sitten ensi kerralla. Hänen mielestään ongelma on täysin minun, kun en kiihotu.

Kyllä minä olen tottunut siihen että orkkuja ei tule. En edes tavoittele niitä. Menen sänkyyn koska seksi on kivaa ja rakastan miestäni.

Ei miestäni kiinnosta

suuseksiä olen saanut toiselta naiselta joskus vuosia vuosia sitten....

Kyllä miehiltäkin joskus saa ihan hyvää tai kohtuullista, mutta ovat usein liian kovakouraisia... klitoris on mulla ainakin todella herkkä ja on todella pienestä kiinni ettei nautinto muutu tuskalliseksi...

tai oikeasti en edes kostu tarpeeksi esileikin aikana. Silti ei nuole, eikä edes sormilla koske. Liukkarit on meillä käytössä.

On itse sanonut, että nuoleminen olisi hänestä tosi vastenmielistä koska olisi naamoineen niin lähellä pisupaikkaa.

Onko täällä sellaisia jotka olisivat saaneet miehen mielen muuttumaan, eli mies ei alkujaan olisi halunnut nuolla, mutta sitten olisi mieli muuttunut? Miten onnistui?

Paikkojen posliiniksi ajelu ja makuvoiteiden hankkiminen eivät meillä ainakaan ole vielä auttaneet, joten jotain muita neuvoja jos olisi.

mutta ei näillä näkymin ole mitään saumaa saada tuolta ukolta " vastapalvelusta" . Itse kyllä saa suuseksiä 2-3 krt/vko loppuun saakka. Ite ei ole kielineen ja sormineen mennyt tissejä alemmas...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat