Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tää on mulle ihan normaalia.

Kommentit (21)

ettekö liiku yhtään? Siis käy kävelyllä, salilla, työmatkaliikuntaa..? On eri asia semmoinen perushiki joka tulee van olemisesta, sen ymmärrän ettei joka päivä pese, mutta jos tulee hiki ihan niin että iho on kostea niin yäk jos ei käys suihkussa samana päivänä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Elin lapsuuteni suihkuttomassa kodissa, kerran viikossa saunottiin. En tahdo päästä tavastani eroon, suihkussa käyminen on minulle oikeasti vaiva, jota inhoan.

ap

ps. eikä oo mikään provo..

melkein kaksikin kertaa päivässä, nimittäin nyt raskaana ollessa hiki haisee aivan kammottavalle ja hikoilen koko ajan! Varsinkin nivushiki on ihan hirveää!

Kiuas lämpenee joka tai jokatoinen päivä ja padassa on aina lämmintä vettä.

Onko jotenkin omituista ettei käy suihkussa? Onhan sitä iät ja ajat peseydytty muuten kuin suihkussa.

Hiukseni eivät myöskään rasvoitu kovin helposti, joten en tunne itseäni yhtään likaiseksi.

Mieheni kyllä jaksaa marista tavastani, mutta viis minä siitä.

ap

6: sama juttu, pakko tihentää nyt raskauden myötä. Aivan kamala hikoaminen ja haisee tosi helposti. Mikään dödökään ei tunnu pitävän.

Ihan veden tuhlausta liian usein suihkutella. Tukan kyllä pesen joka päivä tai joka toinen päivä. Alapään pesen joka päivä ja kainalot myös, siis vessassa lavuaarissa. Suihkussa 2-3 kertaa viikossa. Joskus vain 1 x vkossa.

kaksi kertaa viikossa - yleensä liikunnanharrastamisen jälkeen. Muuten olen sisätöissä enkä kauheasti hikoile, tukkakaan ei rasvoitu yms. joten miksi sitä pitäisi niin kauheasti pestä?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat