Vierailija

Mieheni käyttää sitä ja siinä on lista nimiä. Huomasin kerran, että eräs käyttää tunnusnimenään pelkkiä pisteitä ja välillä nimi muuttuu? Esim Rosy. Kuka näitä nimiä muuttaa? Tuleeko se nimi suoraan vastaanottajalta vai nimeääkö mieheni ne itse? Miksi hän on merkannut yhden nimen ............... ja kun avaan sen saan tietenkin sähköpostiosoitteen esiin, mutta se ei sano mitään. Kerran tässä oli jopa jonkun tytön kuva. Riippuuko se lähettäjästä mitä hän on laittanut siihen vai vaihtuuko kuva itsestään? Välillä ei ole kuvaa ja välillä on kalan kuva ja kerran oli naisen/tytön kuva.

Saanko mitenkään tarkistettua, kuka tämä henkilö on? Luulen, että mieheni chattailee jonkun kanssa salaa.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim. jos minä kirjoitan nimekseni av-mamma niin kaikilla joilla on minun yhteystiedot näkyy av-mamma ja olenko offline vai online-tilassa.

Mese on tosi yksinkertainen ja helppo. Ladataan ilmaiseksi Microsoftin sivuilta. Kirjoita googleen live messenger niin johan tulee tuloksia ja sen saa ladattua myös suomeksi. Voi käyttää webkameraa, puheyhteyttä (tosin minä käytän puheluihin Skypeä, mielestäni parempi kuuluvuus eli siis puhelut voi puhua netin kautta ilmaiseksi)

Mesen kirjoitusosuus on kuin chat ja kun jompikumpi kirjoittaa viestiä niin alaruutuun tulee " av-mamma kirjoittaa viestiä" niin näkee heti että nyt on tekstiä tulossa ym. Tosi kiva tämä Mese. T. käyttäjä vuodesta 2001.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat