Vierailija

kyseessä sinänsä pieni asia eli liikuntavapaaoikeus mikä on kaupunkimme hlöstöllä 4h mutta mulle ja eräälle toiselle pomo sanoi että ei se ole kuin 2h meille koska olemme elokuussa aloittaneet työt. Minä kyllä olen ollut jo vuosia saman kaupungin palveluksessa mutta en siis juuri hänen alaisenaan.

Henkilöstövirastoon kun soitin asiasta niin luki papereistaan yksiselitteisesti näin "koko kaupungin henkilöstöllä oikeus puolen päivän mittaiseen eli 4h liikuntavapaaseen".

Ei huvittaisi pomolle sanoa enää mitään asiasta, tänään mainitsin nuo sävelet mitä virastosta sanottiin niin vastasi vain että "en minä kyllä anna kuin ehkä 2h".

Todella ärsyttävää, muutenkin sorsitaan lomissa ja kaikessa jos ei vakinaista henkilöstöä ole.

Kommentit (4)

Jos näin on, tuo on työpaikkasyrjintää ja sinällään rikos. Eli soitapa uudelleen sinne henkilöstöosastolle ja kerro tilanne, ilmoita, että jos ei sävel kellossa muutu, teet rikosilmoituksen syrjinnästä. Eiköhän asiat aukene. Mutta muista olla yhteydessä myös luottamusmieheen, että ei sitten hänelle tule homma puun takaa, kun hommat alkavat pyöriä.

Samaa koulutusta ja eri nimikkeellä olevia ollaan sikin sokin suurin osa mutta täähän ei siis ole työnkuva/koulutusasia ollenkaan vaan siitä kyse että on kaupungin palveluksessa=oikeus kys vapaaseen.

On vaan ihan hirmuinen kynnys tehdä asiasta mitään "numeroa" kun tosiaan en vakinaisena ole, tiedä vaikka antais potkut eli ei koeajan jälkeen jatkuiskaan työsopimus. Voi että miten v*tuttaa tällanen:(((

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat