Vierailija

Ei lapsivieraita tulossa.

Joku hyvä salaatti pastasta tai riisistä tai sitten ruokaisampi salaatti salaatista.. :D

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapseni käyvät kerhossa, mutta ei siellä keneenkään tutustu niin hyvin että voisi kotiin kutsua! Pihassa lapset ovat jo isoja, ei yhtään ketään lasteni ikäistä! Lapset ovat kotihoidossa joten päiväkodistakaan ei tuttuja saa. Joten missä ihmeessä päästäisiin tutustumaan toisiin lapsiin! Ei täällä päin ole paljoa pieniä lapsia!

Puistotkin niin isoja ja lapsia paljon!

Ymmärrän että päiväkodissa ja jossain vakituisessa kerhossa tutustuu lapsiin, mutta vaikeaa se on jossain haja-asutus alueella tai maalla.

Ne perheet jotka asuu maalla tai alueella jossa ei ole pieniä lapsia niin eihän ne pääse tutustumaan muihin lapsiin! Harvemmin sitä tuolla isoissa puistoissa kukaan tuppaantuu kyselemään että tulisitko lapseni synttäreille ja aika harva 3-4v. osaa vielä luoda kaverisuhteita. Yleensä ne leikit tapahtuu sisarusten kanssa.

Oltiin juuri muutettu, eikä tunnettu todellakaan ketään. Kaikki tulivat. Sen jälkeen meidän lapsia on kutsuttu näiden perheiden lastenkutsuihin, jopa nyt kesällä heinäkuussa kahteen paikkaan. Kun kuopus menee kerhoon, kutsun jälleen kaikki ja sitä kautta tulee taas lisää kavereita.

maalla tuskin on edes niin paljon vaihtuvuutta, että 4-vuotiaat kunnasta vaihtuisivat täysin ja kertaalleen kahdessa vuodessa?

Tai sitten on ihan ihme kunta!

Kyllä meillä lapset on 3-vuotiaasta eteenpäin kaivanneet muiden lapsien seuraa ja esimerkiksi kerhokaverien luona on kyläilty kesämökeillä jne. Leikkitreffejä on joka viikko jne.

Verkostoitumistahan tuo on, ei sen kummempaa. Noin minä itsekin uusia tuttavuuksia solmin ja työasiani hoidan.

Meidän lapset ei ole koskaan seuraa vailla, he ovat sosiaalisia ja tosi pidettyjä kavereina. Olen tosi tyytyväinen tähän tyyliin!

17

Niihin kavereihin tutustuu naapurustossa, kerhossa, jumpassa, muskarissa, tarhassa, omien kavereiden lapsia, tms

ja mun mielestä riisi/pastasalaatti ois se ruokaisampi ja salaatista tehty salaatti ei kyllä niin ruokaisa vaan ennemmin se kevyt/raikas :)

Olen seurannut tätä ketjua koska omalla lapsella on kohta 4 v synttärit. Hänellä on pari kaveria entisestä päiväkodista jotka voisin kutsua. Syy, olen heidän äitien kanssa tekemisissä. Uudesta päiväkodista en kutsu ketään sillä siellä viettävät erikseen omat kemut. Naurettavaa että pitäisi kutsua tuntemattomat tyypit 4 v juhliin. Sitten kun tuon ikäisellä on oikeesti niin paljon kavereita (kenelle soittelee jne) on asia erikseen. Toki jos haluaa pyytää jonkun niin saa tulla mutta eipä vielä ole näistä synttäreistä tähän mennessä kovin innostunut.

Me aiotaan asua täällä loppuikä, samojen lasten kanssa nää meidän lapset tulee tässä pyörimään vuosikaudet. Samahan se on miten tutustuu, kunhan tutustuu! Tuolla lailla meidän lapset sai heti kavereita uudesta paikasta, meille rakentui turvaverkko jne.

15

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat