Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Appeni oli visiitillä viikonloppuna ja on ihan huipputyyppi. Oli taas todella mukava nähdä häntä pitkästä aikaa. Juttelin sitten äitini kanssa ja vahingossa möläytin, että koska isäni on minulle etäinen hahmo (ei ole vuosiin enää kuulunut elämääni), niin on ihanaa kun olen saanut tällaisen mukavan isähahmon. Äiti loukkaantui verisesti, koska hänen mielestään hänen aikuisella iällä naimansa miehen kuuluisi olla siinä roolissa minulle. :(

Mutta minkäs teet, kun appiukko on rakkaampi :(

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ne äidit...meillä sellainen kuvio että miehen vanhemmat eronneet ja molemmilla jo uusi kumppani. Miehelleni ja minulle asia ok ja anopin mies on meille läheisempi kun ex-mies. Tulevan lapsen isovanhempina he näin ollen ovat enemmän kun se ex joka ei edes ole miehen biologinen isä.

Äiti ei hyväksy asiaa ollenkaan ja jaksaa paasata kuinka nykyistä ei voi edes sanoa vaariksi ja miten nyt sitten ristiäisiin tuleminen jne...Lapsella on muutenkin jo useita mummuja ja vaareja, pitääkö tässä nyt sitten alkaa erottaa yksi ihminen seasta ja puhua hänestä aina erilailla kun näistä oikein virallisista isovanhemmista?

Ehtiihän sitä sitten selvittää kuvioita kun lapsi kasvaa ja hoksaa ehkä ihmetellä. Jaksaa ne äidit

aina vaan puuttua lastensa elämään ja sanella miten pitäs olla ja ajatella.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat