Vierailija

En tiedä muistaako joku, mutta viime keväänä täällä ihmettelin pomoni viestiä minusta lähtevästä epämiellyttävästä hajusta. Päivien pähkäilyjen jälkeen hajun syyksi selvisi työssäkäyttämäni kengät, joihin oli tuttavani kissa pissannut. No nyt sain pomoltani taas viestin, että hajustani on hänelle huomautettu, että "tiedoksi". Alkaa jo rassaamaan tämä jatkuva hajun kyttäys. :(

Sivut

Kommentit (206)

Eikai se teijän pomo sentään viikonlopun yli jättänyt asiaa auki? Mites sen pomon haju-tiedustelut on sujunut töissä? Kerro, tahtoo tietää!

Ajattelin vain kertoa, että hyvin menee. :) Hajua ei ainakaan omaan nenään ole tullut viime aikoina. Ostin siis pohjallisia ja pesin myös lenkkarit, joita tulee pyöräillessä käytettyä. Jalkoja en voi kyllä töihin tullessa pestä kun menee vähän liian vaikeaksi lavuuariin koipia nostella :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei muuten ole helppoa mennä kenellekään sanomaan, että susta on valitettu, että sä haiset. Ymmärrän hyvin sähköpostin käytön, eikö se ole sullekin helpompaa kuin punastellen kuunnella tuollaista.

Pese pyrstös aamuin illoin ja vaihdat alkkarit vähintään kerran päivässä.

En ole ap, mutta kuulun ihmisiin, joilla on voimakas hikoilu ja hienhaju. Toivottavasti saat joskus itse tuntea, millaista on, kun deodorantti pettää parin tunnin jälkeen ja suihkussa pitäisi käydä muutaman tunnin välein, jotta ei haisisi.

jalkojen peseminen lavuaarissa ei olisi ollenkaan liian vaikeaa, jos joku olisi valittanut että haisen. Tekisin MITÄ VAAN, että se ei toistuisi.

Joidenkin luona pyyheliinat haisevat todella pahalle. En tiedä eivätkö vaihda niitä tarpeeksi usein vai mikä mättää. Se haju tarttuu myös ihoon, ällöttävää. Joskus myös näiden ihmisten vaatteet haisevat sille samalle pinttyneelle, yök. Mietittiin miehen kanssa että voisiko haju johtua siitä etteivät kuivaa pyykkiä ihan kuivaksi ennen kuin laittavat kaappiin.

Kuljen töihin pyörällä, joten työvaatteet on pakko vaihtaa töissä. Täytyykin kysäistä tuota lukkoasiaa pomolta! Kiitos vinkistä! Tähän asti olen säilyttänyt kenkiä kyllä kaapin ulkopuolella, mutta enpä taida enää uskaltaa. Lukkojen taa ne on pistettävä.

ap

kunnon kainalon kuuraamista - pistävästä hajusta tulee ekaksi mieleen kainalohiki, joka on pahinta maailmassa. Pidäthän kainalokarvat poissa? Ne ne vasta haisevatkin!

Vaihtaisin myös joka päivä vaatteet. Ei sitä itse varmaan niin haista, ominaishajuaan, mutta muut haistavat.

Haju on oikein pistävä, oikein siisti ihminen muuten on, olen ihmetellyt, että eikö itse huomaa tuota hajua.

Kannattaa pestä ja ajella kainalot ja ostaa jotakin hyvää dödöä vaikka apteekista ja kokeilla, jos se auttaisi

Asiat kuuluu pomolle.... JESTAS MITÄ TYÖPAIKKAKIUSAAMISTA. Älä katso päin, jos jonkun ulkonäkö ei miellytä.

Sitten, olen työskennellyt yhden tyypin kanssa, jolle oli ilmeisesti kotona opetettu, että kerran viikossa suihkuttelu on ihan ok. Rasvainen tukka, huono iho, likaiset vaatteet, lisäksi usein puristeli finnejään lounaspöydässä. Sanalla sanoen YÖK. Tämä tyyppi ei tosin haissut muulle kuin yliannostellulle huuhteluaineelle. Mutta katselu oli jo työlästä sekin. Pomolle asiasta mainitsin, ja muidenkin työntekijöiden kesken asiasta oli puhetta, mutta pomo ei koskaan tehnyt asialle mitään. Meillä pidettiin tärkeänä sitä, että tällaiset asiat kuuluu pomolle, joten en koskaan avautunut henk.koht.

Uskokaa tai älkää mutta on joskus pakko.

Minulla jalat haisee ja eräät kengät erityisesti. Erehdyin luokassa ottamaan kengät jalastani ja voi helvetti mikä löyhkä tuli omaan nenään ja varmasti muidenkin. Häpeillen kengät takaisin jalkaan ja kengät pesukoneeseen illalla. Niitä en enää koulussa käyttänyt.

Ihmettelen ettet itse sitä paikallistanut et keväällä etkä nyt.

Jatkossa tiedät kiinnittää asiaan huomiota. Käytä hajunsyöjä pohjallisia ja kenkiin on satsattava vaikka tulisi kalliiksikin koska se on sinun iso ongelmasi.

Anteeksi armas johtajamme. Voisitteko ystävällisesti tarkentaa miltä haisen? Allekirjoita se vielä nimellä "Haisuli" niin saat kuitattua huumorilla.

Oletko varma että kyseessä ei ole ientulehdus? Jotkut, joilla se on päässyt tosi pahaksi, haisevat sellaisellle omituiselle pistävälle. Ja hajua ei välttämättä paikallista vain hengitykseen, vaan koko tyyppi voi tuoksahtaa,,,

Eli vaikka olin selin oveen päin, niin haistoin kun Pirkko (nimi muutettu :) tuli huoneeseen. Ihan päivänselvä asia, että sinä haiset hielle ja muulle lialle. Tällä Pirkolla oli vielä koira, joka kuulemma oksenteli, että sitä hajua oli mukana. Mutta pointti on se, että tällainen asia on aina vaikea ottaa puheeksi, koska sinä itse et sitä todennäköisesti huomaa. Muutenhan et haisisi. Joten please USKO pomoasi ja ala käyttää väljenpiä vaatteita kainaloiden kohdalta ja vaihda vaatteesi JOKA päivä. Eli usko pomoasi ja muita työkavereitasi. Ihan sama kun Idols tuomarit sanoo jollekin, että sä et osaa laulaa ja tyyppi kävelee ulos huoneesta ja sanoo, että ensi vuonna uudestaan !! Ei ensi vuonna uudestaan, koska SÄ ET OSAA LAULAA JA PISTE. Joskus on vaan uskottava.

Kyllä kait ihminen itsekin jotain haistaa siis voisin ainakin kuvitella kun itse haistan jos haisen hielle tms. Nuuhkaisehan itseäsi ja suihkun jälkeen vaatteitasi ;-)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat