Vierailija

kokoajan hakkaavat toisiaan ja raapivat? Toinen voi ihan ilman syytä hakata toista ja toinen antaa takaisin, siitä se sitten lähtee. Tai jos toinen tekee jotain mistä toinen ei tykkää niin vähän käydään raapimassa ja sitten tullaan valittamaan että toinen puri tai löi. Olen kokeillut olla välittämättä, laittanut tavaroita pois jos satuttaa, ei auta. Mitä voisin tehdä jos lyövät

Kommentit (6)

kerran kokeilin mutta istuivat koko päivän siellä kun heti sieltä pois tullessa toinen hakkasi taas ja tietenkin toisen piti antaa takaisin jne. Täytyypä taas kokeilla. Olisiko molemmille 4min sopiva aika? Ettei toinen joudu istumaan kauemmin. Tiedän että tulevat istumaan siellä KAUAN. Onko tämä jäähyjuttu sossun lastensuojelunkin mielestä ok? Olemme asiakkaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin monta minuuttia, kuin on ikävuosia. Ja se aika alkaa siitä, kun ovat jäähyllä kauniisti paikallaan. Ensimmäiset jäähykerrat saattaa viedä pitkän aikaa, mä olen mm. omaa esikoistani kantanut takaisin jäähylle jopa tunnin, ennen kuin hän seisoi kauniisti 6 minuuttiaan, mutta nykyään se tehoaa. Nii, joo ja varoita ensin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat