Vierailija

Siis penis ui kakalle haisevassa paikassa ja saa mukaansa kakkahippusia. Hyi yökötys.

Sivut

Kommentit (49)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Peppuseksi vaatii kyllä kunnon esileikin aina. Optimaalinen olisi ehkä hiukkasen ohkaisempi kuin miehelläni (siis anaaliseksiä varten, vaginaan se on juuri passeli).

Se on niin ihanan irstasta! 20 vuotta oon seksiä harrastanut, 15 vuotta sitten ekan kerran persettä annoin. Paskarööri toimii vieläkin moitteetomasti, ihan samaa ei voi sanoa pillusta, siellä jos mitä vaivaa tasaisin väliajoin.

se on todella perverssiä ja sattuu saatanasti. Harrastin minäkin sitä (miehen vaatimuksesta) nuorempana, mutta enää en suostu ja mieskin meni vaihtoon, huono oli muutenkin.

Se oli niin ällöttävää touhua, että pariin kertaan jäi. Ei mieskään sitä sen jälkeen ruinannut, kun näki, miten se minua inhotti. Ja kyllä hän nauttii ihan luonnollisesta seksistä (anaaliyhdyntä on luonnotonta!) samoin kuin minä.

Ihme tyyppejä nämä kauhistelijat. Olette ihan hirveän rajoittuneen oloisia. Miksi se on teille niin iso ongelma? Olisi kiva nähdä livenä, keitä oikein ootte.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Se on niin ihanan irstasta! 20 vuotta oon seksiä harrastanut, 15 vuotta sitten ekan kerran persettä annoin. Paskarööri toimii vieläkin moitteetomasti, ihan samaa ei voi sanoa pillusta, siellä jos mitä vaivaa tasaisin väliajoin.

Tuskimpa? johan se olis silloin siellä perseessäkin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat