Peppuseksi vaatii kyllä kunnon esileikin aina. Optimaalinen olisi ehkä hiukkasen ohkaisempi kuin miehelläni (siis anaaliseksiä varten, vaginaan se on juuri passeli).
Se on niin ihanan irstasta! 20 vuotta oon seksiä harrastanut, 15 vuotta sitten ekan kerran persettä annoin. Paskarööri toimii vieläkin moitteetomasti, ihan samaa ei voi sanoa pillusta, siellä jos mitä vaivaa tasaisin väliajoin.
se on todella perverssiä ja sattuu saatanasti. Harrastin minäkin sitä (miehen vaatimuksesta) nuorempana, mutta enää en suostu ja mieskin meni vaihtoon, huono oli muutenkin.
Se oli niin ällöttävää touhua, että pariin kertaan jäi. Ei mieskään sitä sen jälkeen ruinannut, kun näki, miten se minua inhotti. Ja kyllä hän nauttii ihan luonnollisesta seksistä (anaaliyhdyntä on luonnotonta!) samoin kuin minä.
Ihme tyyppejä nämä kauhistelijat. Olette ihan hirveän rajoittuneen oloisia. Miksi se on teille niin iso ongelma? Olisi kiva nähdä livenä, keitä oikein ootte.
Se on niin ihanan irstasta! 20 vuotta oon seksiä harrastanut, 15 vuotta sitten ekan kerran persettä annoin. Paskarööri toimii vieläkin moitteetomasti, ihan samaa ei voi sanoa pillusta, siellä jos mitä vaivaa tasaisin väliajoin.
Tuskimpa? johan se olis silloin siellä perseessäkin.
Sivut
että onko teiän miehillä isot vai pienet kalut? Siis te jotka tosta hommasta nautitte......
mikä osalla näistä kakan huutelijoista taitaa olla...
sillä alistaa naistaan, satuttaa, omistaa kokonaan jne
kyllä ne miehet varmaan tykkää :)
Ylväät rujonkauniit homomiehet, joilla mielessä vain yksi asia maan päällä: ANUS.
ja kyllä mieskin nauttii niin että.
miksi kielllätte tuon itseltänne ja MIEHELTÄNNE?
Ihmisen on pakko olla kieroutunut, jos sellaisesta nauttii. Minua puistattaa pelkkä ajatus.
ethän pliis ethän!?!
Peppuseksi vaatii kyllä kunnon esileikin aina. Optimaalinen olisi ehkä hiukkasen ohkaisempi kuin miehelläni (siis anaaliseksiä varten, vaginaan se on juuri passeli).
Vierailija:
se on todella perverssiä ja sattuu saatanasti. Harrastin minäkin sitä (miehen vaatimuksesta) nuorempana, mutta enää en suostu ja mieskin meni vaihtoon, huono oli muutenkin.
Vierailija:
Ihmisen on pakko olla estynyt, jos tuollaista nautintoa kavahtaa. Minua kiihottaa pelkkä ajatuskin.
kannattaisko hankkia ihka oma (seksi)elämä niin ei tartteis olla tuollainen?
Se oli niin ällöttävää touhua, että pariin kertaan jäi. Ei mieskään sitä sen jälkeen ruinannut, kun näki, miten se minua inhotti. Ja kyllä hän nauttii ihan luonnollisesta seksistä (anaaliyhdyntä on luonnotonta!) samoin kuin minä.
- lähinnä koska sitä tehdään vähemmän ja se on sitä " tuhmaa seksiä" .
Ihme tyyppejä nämä kauhistelijat. Olette ihan hirveän rajoittuneen oloisia. Miksi se on teille niin iso ongelma? Olisi kiva nähdä livenä, keitä oikein ootte.
anaaliyhdyntään. Ihan takuulla ovat kokeneet sen kiihottavaksi ja oma mies edelleenkin aina välillä haluaa.
Vierailija:
Tuskimpa? johan se olis silloin siellä perseessäkin.
ja vaginan etuna on se, että lihaksia on helpompi hallita, eli penistä voi ns. lypsää.
Sivut