Vierailija

Kommentit (24)

omavastuu n. 10¿. Joissain takseissa maksta vaan sen omavastuun ja taksi saa rahansa kelalta. JOissain joudut maksaan itse ja hakemaan korvausta kelalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

synnytykseenmenjän taksia? Sairastapauksissa, jossa lääkäri katsoo taksin olleen välttämätön, maksaa potilas omavastuuosuuden ja kela loput. Vaikka äkkiäkös sitä juosta hilipasee synnyttämään 70 kilometrin päähän!

Tuohon 70 km taksikyytiin saat varata rahaa lähemmäs sata euroa. Yö aikaan taksa lähtee noin 6 eurosta. Ja huomennahan taksimaksut nousee, elokuun 1. päivä.

Miksei ap soita etukäteen taksiin ja ota hinnoista selvää. Sillähän se selviäis.

Itse otin selvää lyhyestä sairaalamatkasta vain kysymällä taksikuskilta.

Ei kirjota. Kerran tosin oli mukava kuski joka auttoi hädässä ja maksoin kiltisti laskun perästäpäin. Mutta tuostakin aikaa jo 10v ainakin.

Maksaahan se, Itsekin varaudun mahdolliseen taksi kyytiin ja päivällä maksaa 35km sen 50-60e. Täytyy vaan varata sen verran reilusti että riittää vaikka yöllä olisi lähtö.

jolla lähettävät keskussairaalaan.

Ja kyllä täällä pikkupaikkakunnilla vievät synnyttäjät ja lapsipotilaat niin että käy sitten myöhemmin taksikopilla maksamassa.

Vai mites sit jos ei oo rahaa niin onko se tilattava ambulanssi josta ainakin saa laskun o_O!

Olin joku 18 vuotta just täyttäny ja asuin kotona. Jouduin meneen meidän kunnan päivystykseen (sain kaverilta kyydin) illalla. Jouduin oottaan 2,5 tuntia keuhkokuumeessa käytävässä ja ku pääsin sisään kello 23 ni itkin et ku tajusin et en pääse enää millään pois sieltä. Sieltä mulle tilattiin taksi, joka kirjoitti laskun, jonka vanhemmat maksoi ja kela korvas jotain. Eli näin meillä ainakin meni.

jos ei ole pankkikorttia, pitää pyytää kuskia ajamaan lähimmälle pankkiautomaatille, ja nostaa sieltä rahaa. Jos ei tililläkään ole rahaa, niin älä mene taksiin!

Mun äiti sai laskulle, kun oli riidellyt siskonsa kanssa siskon autossa ja sisko heitti ulos. (äkkipikainen tapaus) Käsilaukku jäi autoon.... Jollain tarvi päästä kotiin 15km ja ei ollut kännyä edes mukana. Otti taksin ja sanoi taksikuskille, mitä on tapahtunut. Kuski vaan naureskeli. Uskoi kai siistiä keski-ikäistä naista, joka asuu omakotitalossa.:) Äiti yritti pantiksi tarjota jotain, mutta ei halunnut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat