Vierailija

Mulla on ja ei merkkiäkään synnytyksen lähestymisestä. Ei malttais oottaa enää hetkeäkään :( Esikoinenkin sentään syntyi 39+0.

Kommentit (8)

ehdin käydä viimeksi yliaikaiskontrollissa, kun raskaus oli sen 14 vuorokautta yliaikainen, ehdottivat käynnistystäkin, mutta en halunnut, koska se on niin raju tapa käynnistää synnytys. Lääkäri teki sisätutkimuksen ja luulen, että sen ronklauksen innoittamana supistukset alkoivat samalle iltaa ja seuraavana yönä, aamuyöstä, vauva olikin jo maailmassa. Äiti, jonka kanssa olin yhtäaikaa yliaikaiskontrollissa ja joka valitsi käynnistyksen, synnytti vain tunnin ennen minua. Olen tyytyväinen, etten valinnut käynnistystä. Tietysti, jos vauvalla tai minulla olisi ollut joku hätänä, se olisi tehty.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla meinasi käydä niin, että 16 ylimenopäivään meinasi menna, ja edessä olisi ollut käynnistys, mutta neiti päättikin syntyä luonnollisesti 15 päivää yli lasketun ajan. KIITOS yliaikaiskontrollin, jossa lääkäri ronkki kunnolla, ja laittoi minut sitten vielä kotiin kun paikat oli niin epäkypsät. No, 2 tuntia siitä ronkkimisesta tuli elämäni ensimmäiset supistukset heti säännöllisinä, ja muutaman tunnin päästä oli maailman kaunein neitokainen rinnallani. Kaikki meni hienosti!

Onnea sinulle! =)

seuraavan laskettu aika oli 9. elokuuta ja syntyi 24. elokuuta viime vuonna. Liekö mulla taipumusta yliaikaisuuteen..? Jospa sulla ei mene paljoa yli! Nyt ei ole kyllä onneksi sellaisia helteitä kuin oli 2003 kesällä ja viime kesänä. Tsemppiä - tiedän, että jokainen ylimenevä päivä on pieni ikuisuus. Aika pysähtyy tai vierähtää ehkä vähän taaksepäinkin. Mutta jälkeenpäin ajateltuna se on pieni hetki. Kohta saat nyytin kainalonmutkaan! :)

2

varsinkin kun kaikki neuvolan terkkaria myöten povailivat lapsen syntyvän aiemmin kuin esikoinen. Viikolla 38 olikin päivittäin paljon kipeitä supistuksia jopa 8 tunnin ajan yms, mutta nyt olo sen kun paranee.. Höh :(

Lisäksi toivoisin, ettei tarttis käynnistää, kun edellinenkin synnytys oli sen verran raju ja supistukset aiiiiiivan hirveitä.

-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat