Vierailija

laukeatteko yhdynnässä helposti? Jos, niin kuinka nopeasti?

Kommentit (17)

muutaman päivän tauko seksissä. ja sen takia yritän pitää tauot poissa, koska ottaa päähän kun panettaa, ja mies työntelee 5min se on siinä! siinä vaiheessa itsellä kun alkaa parhaalta tuntumaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

5 minuuttia, aika luksusta!!! Oma mieheni yltää joskus jopa muutamaan minuuttiin- yleensä ei. Vaan eipä tuo nyt mikään suuri ongelma ole, minkäpä sille mahtaa. Keinoja on monia;muitakin ;b

Vierailija:

Lainaus:

Ps. Kyllä, olen katkera. 19 umpimähkään valittua naista 20:stä olisi ollut parempia vaikka tuo nykyinen onkin ulkoisesti parempi kuin neljä 5:stä.

Kauniin kuorenko vuoksi hänet sitten otitkin?

Mun kans saisit ainakin kolmetoista minuuttia itseasiaa,hyväilyistä ja suudelmista puhumattakaan.

[/quote]

Kyllä se vaikuttaa, joo. Jos on ilman viikkoja, niin seuraavalla kerralla on aika herkässä. Vähän voi yrittää pidätellä, mutta ei kauheasti..

mutta eipä tuo vaikuttanut ollenkaan laukeamisen nopeuteen. Pystyn yhä rakastelemaan tunnin verran ja tulen sitten kun haluan. Tosin kovi moni nainen ei halua harrastaa tuntia, kuulemma kunto ei kestä :P

Mutta se vähempikin riittää. Riippuu kuka on partnerina.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ps. Kyllä, olen katkera. 19 umpimähkään valittua naista 20:stä olisi ollut parempia vaikka tuo nykyinen onkin ulkoisesti parempi kuin neljä 5:stä.

Mun kans saisit ainakin kolmetoista minuuttia itseasiaa,hyväilyistä ja suudelmista puhumattakaan.

Kyllä se kaunis kuori on se, johon ensiksi yleensä kiinnitetään huomiota ja ihastutaan ja näin siis minäkin. Ja kokemattomuuttani en osannut ajoissa pistää peliä poikki ja " jättää sitä lehmää koska ansaitsisin parempaa" . Yhtä kokematon oli vaimokin joten ajattelee varmaan tänä päivänäkin että tällaista se parisuhde ja seksi on kaikissa muissakin perheissä.

Olis muuten kiva joskus suudella, halailla ja kuherrella. Ihan vaikka ilmankin sitä seksiä. Kaikki naiset eivät vaan näköjään sellaista kaipaa ja vinkkupullon tyhjentäminen on kivempaa.

[/quote]

Ehkä mullekkin olis käynyt noin jos olisin sen ekan poikaystävän kelkkaan jäänyt. Mutta en jääny ekan,tokan enkä kolmannenkaan. Siinä on oppinut itse rakastamaan seksiä kokemuksen myötä. Nyt kun olen eronnut, en voi käsittää pariskuntia, jotka makaavat ilta illan jälkeen toistensa vieressä harrastamatta seksiä! Jos mun vieressä makaisi mies, voisi olla takuuvarma että saisi sellasta kyytiä että, ihan joka ilta!Ja myös sitä hellyyttä. Niin että kyllä niitä naisia on jotka seksiä rakastaa ja ovat jopa hyviä siinä (kuultu sanottavan)- niin ja kauniitakin katsella!

miksi suostut tuollaista kamalaa eukkoa kattelemaan..?!

Lähde menemään...

Ja usko pois sellaisiakin naisia on jotka haluavat usein seksiä ja miehelleen antaa hellyyttä ja seksiä ja huolenpitoa. Ja kauniita jotkut meistä ovat...voi harmi, oltaispa me joskus tavattu ; )

[/quote]

Minä kun laukean ja olen aina lauennut juuri silloin kun olen itse halunnut. Ilmeisesti muut miehet sitten " laukeilee" omia aikojaan kun tällaista jatkuavsti kysellään.

M40+

Vierailija:

Lainaus:

Minä kun laukean ja olen aina lauennut juuri silloin kun olen itse halunnut. Ilmeisesti muut miehet sitten " laukeilee" omia aikojaan kun tällaista jatkuavsti kysellään.

M40+

Oma mieheni tuli ainakin todella nopeasti seurustelumme alkuaikoina, edellisestä oli aikaa. Ajan myötä tilanne on " rauhoittunut" ja kestää edes vähän kauemmin;b

Nuorempana kestin pidempään kun seksiä oli useammin ja vaimo sitä itsekin joskus halusi. Nyt on pelkkää säälipillua ja jos en ole kolmessa minuutissa tullut niin vaimolle tulee pissahätä, pimppiin alkaa sattua tai sitten vaan kampeaa pois alta ja ilmoittaa että jatketaan toiste.

Ja tuollaiselle ämmälle tein kaksi lasta ja omakotitalon. Palkinnoksi sain olla likasanko, joka kelpaa elättämiseen ja jonka niskaan voi kaiken paskan kaataa.

Vierailija:

Lainaus:

[/quote]

Kyllä se kaunis kuori on se, johon ensiksi yleensä kiinnitetään huomiota ja ihastutaan ja näin siis minäkin. Ja kokemattomuuttani en osannut ajoissa pistää peliä poikki ja " jättää sitä lehmää koska ansaitsisin parempaa" . Yhtä kokematon oli vaimokin joten ajattelee varmaan tänä päivänäkin että tällaista se parisuhde ja seksi on kaikissa muissakin perheissä.

Olis muuten kiva joskus suudella, halailla ja kuherrella. Ihan vaikka ilmankin sitä seksiä. Kaikki naiset eivät vaan näköjään sellaista kaipaa ja vinkkupullon tyhjentäminen on kivempaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat