Vierailija

Olen useasti miettinyt sitä, kun käytte treffeillä ja monessa keskusteluissa käynyt ilmi että suurin osa ei anna ekoilla treffeillä. Kuitenkin lähes jokainen on harrastanut yhdenillan juttuja ja antanut tuntemattomalle laakista. Niin mikä siinä sitten on niin eri asia ettei voi antaa ekoilla treffeillä, kun on kerta yhdenillan juttujakin harrastanut? Vai halutaanko vaan antaa sellainen kuva että on fiksu ja ei kaikille jakele.

Kommentit (11)

huolisi naista joka on harrstanut yhdenillan juttuja. Kertoo ihmisen moraalista aikapaljon. Moni alkanut suhde on siihen kaatunut, kun kyseinen asia on tullut ilmi. Se on vaan mun periaate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miettinyt. Seksiähän sitä siltä treffimieheltäkin kuitenkin halutaan niin miksi ei sitä sitten voi heti hoitaa alta pois. Vai onko se sitten niin että nainen ei halua näyttää miehen silmissä helpolta nakilta. Vaikka on antanut tuntemattomille ja ollut monelle helpponakki.

Vierailija:

Lainaus:

miettinyt. Seksiähän sitä siltä treffimieheltäkin kuitenkin halutaan niin miksi ei sitä sitten voi heti hoitaa alta pois. Vai onko se sitten niin että nainen ei halua näyttää miehen silmissä helpolta nakilta. Vaikka on antanut tuntemattomille ja ollut monelle helpponakki.

Moraali ja moraali... seksin harrastaminen ei ole tippaakaan moraalitonta. Jos olet noin tiukkapipo, niin mitä ihmettä teet tällä palstalla.

Vierailija:

Lainaus:

En edes huolisi naista joka on harrstanut yhdenillan juttuja. Kertoo ihmisen moraalista aikapaljon. Moni alkanut suhde on siihen kaatunut, kun kyseinen asia on tullut ilmi. Se on vaan mun periaate.

Halusin sinkkuna ollessani miehen, jolle seksi ei ole " vain" seksiä. En käsittänyt ihmisiä, jotka nussivat kenen tahansa kanssa ilman minkäänlaisia seuraamuksia tai tunnontuskia.

Elämän tietenkin heittelee, olen itsekin mokaillut ja niin on miehenikin. Mutta edelleen allekirjoitan sen, ettei seksi ole minulle koskaan " vain" seksiä. Samaa mieltä on mieskin.

Se on vain ja ainoastaan seksiä. Treffeillä ollessa tai baarissa kivan miehen tavattuaan ei anneta seksiä, koska halutaan tutustua paremmin ja kehitellä pidempiaikaista juttua. Ainakin omalla kohdallani tämä pätee. Jos haluan vakavampaa suhdetta mieheen niin haluan tutustua häneen ja seksiä harrastetaan vasta muutamien treffien jälkeen.

Jos taas haluan vain seksiä niin minua ei kiinnosta se mies vaan ainoastaan seksi.

vaikka olenkin mies että kyse on siitä että kapakkapano on helppo toteuttaa kun on viinaa päässä, kaiken voi tavallaan laittaa kännin piikkiin. Treffeille taas mennään suunnilleen selvin päin jolloin kynnys lähteä bylsimään on korkeampi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat