Vierailija

Pyysin viime kuussa nettilaskulle maksuaikaa huomiseen. Toissa kuussa jouduttiin korjaamaan auto, mistä tulikin kivan iso lasku sekä pyykkikone sanoi yhteistyösopimuksensa irti, joten jouduttiin pyytämään muutamalle laskulle maksuaikaa.

Sain maksuaikaa, mutta viime perjantaina tuli huomautuskirje nettilaskusta, jos maksu ei ole kirjautunut heidän tililleen 30.7, liittymä suljetaan. Soitin eilen tuonne laskutukseen ja kysyin asiaa tai ainakin yritin kysyä. Aikaisemmin puhelu on yhdistynyt suoraan laskutukseen (olen joutunut joskus aikaisemminkin siirtämään nettilaskua; 3 kertaa), mutta tällä kertaa puhelu meni ensin vaihteeseen, sitten se yhdistettiin kaapelinetti asioita hoitavalle ihmisille (vaikka sanoin, että kyse on laajakaistasta!), jonotin 10 minuuttia -> puhelu meni taas vaihteeseen ja lopuksi, en kyllä tiedä kenen kanssa puhuin, pääsin jonkun virkailijan puheille.



Ensinnäkin tuo eukko oli niin töykeä kuin olla ja voi. Ensin tuo urputti, ettei laskutus hoida näitä asioita ja ei laskutus voi antaa maksuaikaa laskuille. Mitä helvettiä???!!! Mitäs varten se laskutus sitten on olemassa, jos niiden kanssa ei voida sopia maksuajoista ym. laskuihin liittyvästä? Ja toisekseen tuo eukko rupesi vinkumaan, että meillä on joku lasku mennyt perintään KAKSI vuotta sitten keväällä. Ihan kiva, mutta...

A) Emme ole saaneet yhden yhtäkään laskua perinnästä.

B) Kaikki laskut ollaan maksettu. Aina.

C) Jos perintälaskua ei olisi maksettu, niin eikös liittymä olisi sitten suljettu? Meidän liittymä on aina ollut auki.

D) Ja jos perintälaskua ei olisi maksettu, niin eikö se olisi mennyt ulosotton? Mitään laskua ei ole myöskään ulosotosta tullut.

Kommentit (5)

pystytkö hoitamaan asiaa sen perinnän kanssa?



tai sitten vain soitat uudestaan laskutukseen ja kerrot nuo em.



elisan laskutuksesta meilläkin karmivia kokemuksia.

Kerho lähetti kuukauden levyn vanhaan osoitteeseen eikä muutossa huomattu että yksi levy puuttuu " välistä" . Muutama vuosi kului ja perinnästä tuli kirje että jos tätä et maksa menee luottotiedot. Olimme tässä välissä jo muuttaneet uudemmankin kerran.



Selvitimme asiaa ja niin oli käynyt että luultavasti ensimmäisen asunnon uusi asukas oli ottanut levyn itselleen ja repinyt laskut ja laskumuistutukset. Perintäkirjeitäkin oli tullut jo useampi mutta tähän viimeiseen olivat sitten selvittäneet nykyisen osoitteen.



Miksei osoite ollut selvinnyt perintätoimistolle aiemmin, kun se maistraattiin ja postiin oli kuitenkin asiallisesti toimitettu? Mitä jos tämä viimeinenkin kirje olisi mennyt vanhaan osoitteeseen?



Voiko luottotiedot menettää itse siitä tietämättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja miten hitossa se voi olla mahdollista, että niillä ei ole varaa hankkia tarpeeksi asiakaspalvelijoita puhelinpalveluun, kun rahastavat kuitenkin niin pirusti ihmisillä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat