Seuraa 

Nyt kun lapsille on löytynyt " tyyli" ja he kulkevat kivoissa vaatteissa, olisi äidinkin aika tehdä itselleen jotain...kotona olen ollut kohta kaksi vuotta ja tätä kotiäitiuraa edessä vielä ainakin 1,5 vuotta - pojat 1v8kk ja 4vko. Jakkupuvut ja muut työvaatteet olen nyt jo hävittänyt kaapeista ja se muu, mitä on jäljellä, on auttamattomasti poissa ollut muodista jo kauan sitten tai on tähän elämänvaiheeseen sopimatonta " bilevaatetta" . Kaipaan vinkkejä, millä uusisin garderoobiani! Siis mukavaa ja rentoa vaatetta kotiin, kyläilyyn ja ulkoiluun. Jo kenkien hankkiminen tuottaa vaikeuksia, kun aikaisemmin tyyli on ollut joko korkkarit tai lenkkarit. Nyt molemmat tuntuvat huonoilta vaihtoehdoilta :o)

Kommentit (11)

Vaikka olen ihan auttamattomasti ulkona tämän ajan trendeistä ym, niin pukeudun siis näin: sisällä espritin ja benettonin perustrikoopaitoja eri väreissä, hyviä kotipaitoja siis, muutamat hyvät farkut, parit gollegehousut ja paidat, ulkoiluun haltin kuoripuku, mikä on ihan ehdoton, ja alle kunnon fleecet talvella. Ja kunnon goretexkengät ja pipot ym vaatteet niin säilyy lämpimänä tuulesssa ja tuiskussa. Omaakin vaatekaappia tosiaan sais vähän päivittää, mutta aika hyvin olen pärjännyt kun en missään hienommissa paikoissa juuri käy...

Kyllähän niitä löytyy joo.. Jos olisi aikaa kahlata vaatekauppoja =/

Mangossa sattuu olemaan kauniimpia vaatteita kun jossain seppälässä.. Josta en muuten IKINÄ osta itselleni vaatteita.. Ei vaan löydy mitään mikä miellyttää...

Olisihan tietenkin viikonloppuna aikaa mennä kauppoihin mutta sen pyhitän mieluummin lapsille.. Joten nettiputiikit on siitä puolin parempia vaihtoehtoja minulle, kun voin vaikka yöllä niitä käydä läpi..

Ja kun ei postukulujakaan mene niin eipä siinä mitään häviäkkään.. Eli jos jollain on vielä vinkata jotain putiikkeja niin otan ainakin minä vinkkejä vastaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Löysin eilen aivan mahtavan sivuston.. www.mangoshop.com.. Sieltä löysin aivan ihania vaatteita kun itsekin olen toimistossa töissä.. Hinta kun meni yli 60¿ niin tuli ilman postikuluja =D Mastercardilla maksoin.. Nyt täytyy odotella milloin saan ne ihanat paidat kotiin ja töihin puettaviksi..

Siellä oli muuten myös alemyynnit vielä menossa..

Ihan vain vinkiksi jos joku muukin haluaa kauniita ja naisellisia vaatteita..

ovat ainakin tunika + legginsit yhdistelma ja kylmemmalla joku velour asu. Nain kesalla hiekkalaatikolle ja kauppaan ovat kivoja hame + t-paita/toppi. Itse ma tykkaan myos pitkista shortseista ulkoillessa. Talvella ulkoiluun taitaa olla paras ihan kunnon ulkoilupuku ja kauppareissuille farkut/rennot suorat housut.

Kengiksi kesalla jotkuu sandaalit tai muut keveat (ja korottomat) kengat, jotka pysyy jalassa eika hierra ja joilla voi tarvittaessa vaikka pyrahtaa juoksuun. Syksylla ja talvella ajaa kaytannollisyys kauneuden ohi eli kunnon gore-kengat kannattaa hankkia ja kovimmille pakkasille (jos on varpaista palelevaa sorttia) jotkuu kunnon pakkaskengat. Myos hyvat vedenpitavat hanskat kannattaa hankkia aidinkin kun nuoska-keleilla lumipalloja saa pyoritella monet kerrat.

Toimistoon (ellei nyt ole mainostoimissa, tmv. töissä) ei voi laittaa tunikaa ja legginsejä, niin kotiäitinä ehdottomasti päälle! =)

Muutenkin jotain muutakin päälle kuin kuluneet farkut ja venynyt villapaita! Hullutelkaa, niin mielikin pysyy virkeänä ja mies huomaa " kotihengettärensä" . :D

Tänä syksynä 20-luku on ajankohtainen ja siihen kuuluvat pikkumekot (niiden alle voi pukea ne legginsit, ettei tule kylmä syyssateissa tai vaikka kirkkaanpunaiset sukkahousut)!

Eli rohkeutta peliin! Hyviä kotiäidin shoppailukauppoja on Zara, Mango ja merkkipuotien alennusmyynnit!

Mielestani nama ovat kivoja ja kaytannollisia kotiin ja arkimenoihin lasten kanssa. Eli ehdotan hankkimaan muutamat hyvin istuvat farkut, lyhythihaisia tai hihattomia slimmattuja t-paitoja ja toppeja ja mukavia, kevyita, helposti pestavia neuletakkeja ja neuleita. Erilaisilla koruilla ja voilla voi sitten piristaa olemusta. Kengiksi kannattaa ostaa hyvat kavelykengat, tennarit kivoja myos ennen kunnon sadekeleja. Syksya ajatellen reisipituinen takki on kiva, esim. Peakilla kiva malli, Shelly Jacket, ajaton takki vaikka ei ihan halpa olekaan. Tuon takin kanssa voi sitten kylmemmilla ilmoilla kayttaa vaikka jotain suoranmallisia ulkoiluhousuja.

Ei vaan.. Mä suosin ihan farkkuja, t-paitoja, pitkähihaisia trikoopaitoja, neuletakkeja, collegetakkeja, yksinkertasia hameita. Kenkinä tennareita, kävelykenkiä ja sit tuollaiset citylenkkarit on kivoja, ei liian urheilulenkkarin näköisiä ja sopii just farkkujen kanssa hyvin.

Nyt pitäis vaan opetella tuo tsto-pukeutuminen taas.. ja kaapissa ei ole MITÄÄN kunnon työvaatetta :(

Laatu on sitä +/- H&M, Seppälä, Zara.

Ihan kivoja vaatteitahan siellä on, mutta itse en enää osta oikein mitään käyttövaatteita sieltä. Silloin tällöin käytettäviksi bile ja juhlavaatteiksi ok, mutta eivät minusta kestä pesua ja jatkuvaa käyttöä. Siksi suosin käyttövaatteiksi laadukkaampaa kamaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat